Mwah, nee. Behalve BMTH staat hetdagelijks op hierquote:Op donderdag 26 december 2019 01:32 schreef Fylax het volgende:
Echt een schande ook dat My Chemical Romance, Sum41 en Bring Me The Horizon niet in Top2000 staan. En Blink-182 maar met een...
Ja precies, over dat soort puberale nonsens-acts heb ik het. Snap echt niet dat mensen daar serieus naar kunnen luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:32 schreef Fylax het volgende:
Echt een schande ook dat My Chemical Romance, Sum41 en Bring Me The Horizon niet in Top2000 staan. En Blink-182 maar met een...
Heb ze in 2008 gezien op Rock Am Ring. Tering wat was dat slecht ..... Het leek meer alsof een 50 jarige pappa even zijn trainingspak had aangetrokken om dan op de braderie om de hoek wat nummertjes te spelen. Geluid was bagger, totaal geen energie (behalve de bassist, waarvan we later achterkwamen dat hij een invaller wasquote:Op donderdag 26 december 2019 01:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
1 vind ik meer dan zat. Goed jeugdherinneringen aan hoor, maar het is best wel een goedkope teringherrie. Ik ga ze op Graspop zien dit jaar, volgens mij moet ik vooral niets verwachten volgens mij.
Is hem ook gegund. Die meesten van die jaren 80 artiesten moesten gewoon weer aan het werk. Wat dat betreft hebben de Bauers, Jolings, Smits en Borsato's het met die soaps en betere deals het financieel stukken beter voor elkaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Frank Boeien heb ik dan weer minder problemen mee. Kan oprecht genieten van Kronenburg Park.
Lijkt me prima, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied stond tot drie jaar terug nog vast in de 1000 en nu moeten we vrezen dat ze er over een paar jaar uit gaan.
Het hoeft ook absoluut niet in de T2K voor mij verder hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja precies, over dat soort puberale nonsens-acts heb ik het. Snap echt niet dat mensen daar serieus naar kunnen luisteren.
Het is ook niet overdreven druk, meesten zitten morgen weer aan het kerstdiner.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:34 schreef matthijst het volgende:
Lui staan d'r al lang in dat cafe
Wachttijd was vanochtend nog 2½ uur zei mijn vader. Maar Eerste Kerstdag zal het nog niet zo druk zijn nee. Ik verwacht dit weekend wel topdrukte overigens.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:36 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Het is ook niet overdreven druk, meesten zitten morgen weer aan het kerstdiner
Is gewoon goede muziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja precies, over dat soort puberale nonsens-acts heb ik het. Snap echt niet dat mensen daar serieus naar kunnen luisteren.
Als ze maar niet zo onwijs dood zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 01:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wachttijd was vanochtend nog 2½ uur zei mijn vader. Maar Eerste Kerstdag zal het nog niet zo druk zijn nee. Ik verwacht dit weekend wel topdrukte overigens.
POIDHquote:Op donderdag 26 december 2019 01:38 schreef Kyran het volgende:
Lol grappig nu ik die beelden van Offspring even snel terugkijk herken ik me zelf opeens in die massa daar
Waar?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:38 schreef Kyran het volgende:
Lol grappig nu ik die beelden van Offspring even snel terugkijk herken ik me zelf opeens in die massa daar
Ik luister liever naar Guus Meeuwis.quote:
Neejoh dat kun je niet menenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Guus Meeuwis.
Ook al verdwenenquote:
Jawel, ik trek die jaren '90/ begin '00 'punk' bands echt slecht. Matige teksten, brakke geluidskwaliteit en geen enkele vorm van virtuositeit te bekennen. Typisch zolderkamergeknutsel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |