Moet ooit eens naar bedquote:Op donderdag 26 december 2019 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bachman-Turner Overdrive, lekker joh.
Hoeft niet hoor.quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef djenneke het volgende:
Ik ga nu ook echt. Tot morgen lieve mensen
Er zijn veel dingen overrated. Bed is er niet een vanquote:
Avéquote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef djenneke het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef djenneke het volgende:
Nightiwhs is ook een mooie mix. Ze kunnen best wat je noemt "Eftelingmetal" maken, maar ook prachtige pareltjes zoals Ghost Love Score, The Greatest Show on Earth, Poet and the Pendulum etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
WT als headliner op Graspop vorig jaar was ook wel een faal. Kun je beter een Nightwish neerzetten. Epica is ook een stuk beter (maar tegelijkertijd een stuk minder toegankelijk).
Groetjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef djenneke het volgende:
Voor de duidelijkheid: White Queen, Prophet's Song, Death on Two Legs...quote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Queen is hofleverancier, en nog terecht ook denk ik, maar er is nog zoveel van Queen dat er niet in staat, dus waarom staan dit soort niemendalletjes er in?
Omdat Queen de meest obsessieve fans heeft, by farquote:Op donderdag 26 december 2019 01:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Queen is hofleverancier, en nog terecht ook denk ik, maar er is nog zoveel van Queen dat er niet in staat, dus waarom staan dit soort niemendalletjes er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |