Ga even rustig zitten, dan komt de schok minder hard aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoorde vanavond bij de schoonfamilie volgens mij Jan Smit, kan iemand hier dit aub ontkennen?
Straks weer nieuwe mensen, staat alles weer stil.quote:
Last Christmasquote:Op donderdag 26 december 2019 00:30 schreef 4-elements het volgende:
Wham staat zeer hoog in mijn irritatielijst. Met als dieptepunt Last Christmas. Kan dat nummer echt niet luchten.
Prima te doen voor eerste kerstdag tochquote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog pina colada in de koelkast.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks weer nieuwe mensen, staat alles weer stil.
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoorde vanavond bij de schoonfamilie volgens mij Jan Smit, kan iemand hier dit aub ontkennen?
Geen idee, nooit gedronken.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Prima te doen voor eerste kerstdag toch
Later nog You van Ten Sharp?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Cee het volgende:
You Got it genot, wederom jeugdsentiment samen met You win again.![]()
quote:
Dat dacht ik ook, maar zag toch duidelijk NPO radio2 staanquote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?
quote:
Gegroet.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |