ach het wiebelt best lekker wegquote:Op woensdag 25 december 2019 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een beetje nietszeggend.
een bekend spreekwoord zegt: Kinderen hinderen!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Deep Purple gemist toen ik de Pippies naar bed bracht.. Kinderen.
Het kan er nog wel mee door, het is geen Hazes of Blofquote:Op woensdag 25 december 2019 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach het wiebelt best lekker weg![]()
Grace en Blue hotel zijn voor mij al langsgekomen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:47 schreef Cee het volgende:
Geen idee wat ik tijdens mijn afwezigheid allemaal heb gemist (T2000 stond niet altijd aan) maar ik heb in ieder geval nog geen liedje uit mijn stemlijst gehoord.
Yippy-ka yay motherfucker?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
"Two versions of the single were developed. The first was a solo version produced by American record producer John McClain and Dutch record producer Giorgio Tuinfort."
Tjaa, als ik een liedje mis dat ik in principe nu en op elk willekeurig moment zou kunnen horen, dan is dat niet leuk. Dat snap je.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
een bekend spreekwoord zegt: Kinderen hinderen!
Maar ja, het blijven toch je schatjes toch?
Voor mij Sausolito Summernight (gemist), volgende morgenochtend: J.J.Cale.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Grace en Blue hotel zijn voor mij al langsgekomen.
Uiteraard.quote:
Nog gezien op Graspop, geen idee wat ze op een metalfestival moesten maar goed.quote:
quote:
Was dat met die nieuwe zanger.? Kelly Hansen is namelijk in een metalband begonnen voor hij Lou Gramm opvolgdequote:Op woensdag 25 december 2019 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog gezien op Graspop, geen idee wat ze op een metalfestival moesten maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |