abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 27 december 2019 @ 16:07:56 #251
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_190682380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

R_R mag 1 minuut gratis winkelen bij de Jumbo.
Dat hele karretje gaat vol met plofkip en TOMpoucen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_190682467
Zeer mooie cross dit. MvdP die weer eens een voorstelling geeft waar ik geen genoeg van krijgen, Iserbyt uitstekend gedaan ook en natuurlijk een hele goede race van Van Aert. ^O^
pi_190682638
Van Aert is zeer tevreden.
sig verwijderd door FA
pi_190683774
Ik zag dat Jan Boven met WVA mee was als begeleiding vanuit Jumbo :P
pi_190684580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adrie is geen kenner.
Adrie is een pessimist.
pindazakje
pi_190684614
Eli rijdt al een stuk beter sinds die dat verwende nest eruit gegooid heeft. Meer focus op trainen.
Vakman pur sang
  vrijdag 27 december 2019 @ 17:48:24 #257
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190685346
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Eli rijdt al een stuk beter sinds die dat verwende nest eruit gegooid heeft. Meer focus op trainen.
Hij heeft allang een andere deerne waar hij z’n kabouterpener te pas en te onpas insteekt.
pi_190685507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Adrie is een pessimist.
Raymond van der Poel
  vrijdag 27 december 2019 @ 18:00:05 #259
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190685610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Raymond van der Poel
Raymond was toch de opa van Mathieu?
pi_190699829
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij heeft allang een andere deerne waar hij z’n kabouterpener te pas en te onpas insteekt.
Het maakt niet uit of 'ie z'n kabouterpener ergens insteekt, maar in wie. Nu heeft hij gewoon 'n vriendin die zich in dienst stelt van zijn carriere. Dat was bij Puck Moonen natuurlijk niet zo.

En wie weet zorgde ze bij de neukseks ook geregeld voor een DNF?
  zaterdag 28 december 2019 @ 09:15:21 #261
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190700034
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of 'ie z'n kabouterpener ergens insteekt, maar in wie. Nu heeft hij gewoon 'n vriendin die zich in dienst stelt van zijn carriere. Dat was bij Puck Moonen natuurlijk niet zo.

En wie weet zorgde ze bij de neukseks ook geregeld voor een DNF?
Ah, jij kent ze (en de relatie die ze hadden) persoonlijk?
pi_190700207
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah, jij kent ze (en de relatie die ze hadden) persoonlijk?
Ik kan wel inschatten dat Puck andere dingen te doen had dan duifjes koken voor Eli, ja. Geen hogere wiskunde.

Is in de Vlaamse media ook wel besproken.
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:01:17 #263
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190700723
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kan wel inschatten dat Puck andere dingen te doen had dan duifjes koken voor Eli, ja. Geen hogere wiskunde.

Is in de Vlaamse media ook wel besproken.
Dus wanneer een topsporter niet zelf voor z’n vreten kan zorgen, is zijn of haar loopbaan gedoemd te falen tenzij z’n partner voor hem of haar kan koken?
Wat een kwats, ik krijg medelijden met al sporters met ambitie maar zonder partner....stop er maar mee, ga eerst een vriend(in) uhh ik bedoel kok zoeken.
En natuurlijk probeert de Vlaamse media een Nederlandse sporter een sneer te geven. Niets dan nijd bij die Vlamingen.
Arme, arme Eli met z’n korte pootjes.
pi_190700833
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dus wanneer een topsporter niet zelf voor z’n vreten kan zorgen, is zijn of haar loopbaan gedoemd te falen tenzij z’n partner voor hem of haar kan koken?
Wat een kwats, ik krijg medelijden met al sporters met ambitie maar zonder partner....stop er maar mee, ga eerst een vriend(in) uhh ik bedoel kok zoeken.
En natuurlijk probeert de Vlaamse media een Nederlandse sporter een sneer te geven. Niets dan nijd bij die Vlamingen.
Arme, arme Eli met z’n korte pootjes.
Uhm, waar zeg ik dat allemaal? Het kan gewoon 'n rol spelen en de kans is er best wel dat het dat bij Eli deed.

Verder lees ik vooral veel frustratie in je bericht.
pi_190700913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kan wel inschatten dat Puck andere dingen te doen had dan duifjes koken voor Eli, ja. Geen hogere wiskunde.

Is in de Vlaamse media ook wel besproken.
Hallo jaren vijftig.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:13:24 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190700935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uhm, waar zeg ik dat allemaal? Het kan gewoon 'n rol spelen en de kans is er best wel dat het dat bij Eli deed.

Verder lees ik vooral veel frustratie in je bericht.
Frustratie? Omdat?
Jij beweerde dat het van primair belang was waar hij z’n pener insteekt.
Ik vind het gewoon te makkelijk om het op je partner te schuiven, zeker als het uit de strot komt van een zure Mario de Clerq.
pi_190701030
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Frustratie? Omdat?
Jij beweerde dat het van primair belang was waar hij z’n pener insteekt.
Ik vind het gewoon te makkelijk om het op je partner te schuiven, zeker als het uit de strot komt van een zure Mario de Clerq.
Frustratie gezien je toonzetting. Het komt allemaal gefrustreerd over. Helemaal niet nodig verder in een discussie over Eli.

Ik denk dat 'n partner zeker een belangrijke rol kan spelen bij 'n wielrenner en dat in de praktijk de partner dat vaak ook doet.

Wielrennen, dat vergt ook buiten de koers discipline. Ook weleens van Knaven gehoord dat 'ie het bv. vertikte om 'n dag voor de koers in huis veel te lopen. Daar moet je als vrouw ook maar mee om kunnen en willen gaan.

En stel dat er bv. relatieproblemen zijn, dan kan dat ook negatief meespelen in prestaties natuurlijk.
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:22:03 #268
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_190701058
Toch bleef z'n overwinning op Moonen de knapste prestatie uit z'n carrière.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:29:54 #269
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190701190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Frustratie gezien je toonzetting. Het komt allemaal gefrustreerd over. Helemaal niet nodig verder in een discussie over Eli.

Ik denk dat 'n partner zeker een belangrijke rol kan spelen bij 'n wielrenner en dat in de praktijk de partner dat vaak ook doet.

Wielrennen, dat vergt ook buiten de koers discipline. Ook weleens van Knaven gehoord dat 'ie het bv. vertikte om 'n dag voor de koers in huis veel te lopen. Daar moet je als vrouw ook maar mee om kunnen en willen gaan.

En stel dat er bv. relatieproblemen zijn, dan kan dat ook negatief meespelen in prestaties natuurlijk.
Bij mij geen frustratie hoor, ben een Mathieu fan.
De Belgen klampen zich al jarenlang vast aan Eli als het grote talent. Deze knaap zou beter worden dan Mathieu, en als de resultaten tegenvallen wordt er naarstig gezocht naar de oorzaak.
Ik denk dat er bij de Clerq wel frustratie zat toen hij zich uitliet over Puck. Lekker makkelijk een trap nageven, alsof hij (net als jij) wel een volledige inkijk in hun relatie had.
Maar de echte oorzaak is natuurlijk dat Eli niet het fysiek heeft om te strijden met een Mathieu.

Al weken zijn de Vlaamse commentatoren aan het klagen over de Nederlandse dominantie bij de elite dames in het veldrijden. Voor de grap vergeten ze dat er bij de heren al jaren standaard 70% van de top 10 Vlaams is. Respect voor Mathieu hebben ze wel hoor, maar daar blijft het bij.

Nijd, ik zeg het je.
  zaterdag 28 december 2019 @ 11:40:54 #270
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_190702637
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Frustratie gezien je toonzetting. Het komt allemaal gefrustreerd over. Helemaal niet nodig verder in een discussie over Eli.

Ik denk dat 'n partner zeker een belangrijke rol kan spelen bij 'n wielrenner en dat in de praktijk de partner dat vaak ook doet.

Wielrennen, dat vergt ook buiten de koers discipline. Ook weleens van Knaven gehoord dat 'ie het bv. vertikte om 'n dag voor de koers in huis veel te lopen. Daar moet je als vrouw ook maar mee om kunnen en willen gaan.

En stel dat er bv. relatieproblemen zijn, dan kan dat ook negatief meespelen in prestaties natuurlijk.
En Mathieu is natuurlijk eigenlijk gewoon een Belg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_190703051
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij mij geen frustratie hoor, ben een Mathieu fan.
De Belgen klampen zich al jarenlang vast aan Eli als het grote talent. Deze knaap zou beter worden dan Mathieu, en als de resultaten tegenvallen wordt er naarstig gezocht naar de oorzaak.
Ik denk dat er bij de Clerq wel frustratie zat toen hij zich uitliet over Puck. Lekker makkelijk een trap nageven, alsof hij (net als jij) wel een volledige inkijk in hun relatie had.
Maar de echte oorzaak is natuurlijk dat Eli niet het fysiek heeft om te strijden met een Mathieu.

Al weken zijn de Vlaamse commentatoren aan het klagen over de Nederlandse dominantie bij de elite dames in het veldrijden. Voor de grap vergeten ze dat er bij de heren al jaren standaard 70% van de top 10 Vlaams is. Respect voor Mathieu hebben ze wel hoor, maar daar blijft het bij.

Nijd, ik zeg het je.
Eli komt gewoon tekort tegenover Mathieu v/d Poel. Net zoals de rest. Mathieu v/d Poel is 'n uniek talent die vooralsnog alles kan combineren, terwijl anderen (vaak in een vroeg stadium) keuzes hebben gemaakt c.q. moeten maken.

Daar gaat het mij ook niet om.

Het gaat erom dat Eli nu beter presteert dan vorig jaar. Hij is nu 'n aantal subtoppers voorbij, tenminste zo lijkt het nu even te zijn. Dat komt natuurlijk omdat 'ie 'n jaar ouder, wijzer en sterker is, maar ook de partner van iemand kan daar best een rol in spelen.

Verder is iemand die op z'n 19e (of wat was het) WK wordt bij de beloften best 'n talent. En of dat dan eruit komt, dat zal de tijd leren. Bij Nijs en van Aert wel. Bij Thijs Verhagen en Jouffroy niet. En Boom, Stybar e.d. hebben 'n andere keuze gemaakt op een gegeven moment.
pi_190703200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uhm, waar zeg ik dat allemaal? Het kan gewoon 'n rol spelen en de kans is er best wel dat het dat bij Eli deed.

Verder lees ik vooral veel frustratie in je bericht.
Mij wel duidelijk dat ze erg high maintenance en materialistisch was, de vrouw maakt de man in elke carrière.
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 28 december 2019 @ 19:23:26 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190715099

Wat Matje nog rijdt
  zaterdag 28 december 2019 @ 19:30:57 #275
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_190715287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Matje nog rijdt
4 Koersen in 8 dagen...pfff pittig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')