Ik niet. Dus dat verklaart wellicht ook en en ander.quote:
Schandalig dat die zo laag staatquote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Like a Hurricane is trouwens alweer buiten de top 500 te vinden. Was toch jarenlang top 100 of daar in de buurt... waar 'ie hoort.
Schavuit!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Dus dat verklaart wellicht ook en en ander.
Daar ben ik wel heel rouwig om. Fuck, heb er zelfs op gestemd.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
True, maar Needle and the damage done ging er dit jaar ook uit. Niet dat ik daar heel rouwig om ben, maar toch.
Ik vind het een niemendalletje op Harvest. Hoewel alles beter is dan A Man Needs a Maid.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik wel heel rouwig om. Fuck, heb er zelfs op gestemd.Ik vind het denk ik zijn beste 'rustige' nummer.
Die laatste, of wat er nog van over is, heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar heb ik de restanten van Lynyrd Skynyrd en Thin Lizzy ooit gezien. En Uriah Heep en Deep Purple!
Lijkt me niet fijn... :|quote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
de restanten van Lynyrd Skynyrd
Ik heb ze nog in de originele bezetting gezien bij de Perfect Strangers tourquote:Op woensdag 25 december 2019 12:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die laatste, of wat er nog van over is, heb ik nog nooit gezien.
Hij wist zelf ook wel dat het nergens op sloeg.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dylan is trouwens wel een held dat hij zijn nobelprijs nooit is gaan ophalen
Nog niet eens subtiel iets afkondigen maar gewoon dwars er doorheen, Gijs is zo iemand die zelfs op een begrafenis hardop de dag doorneemt met de mensen die naast hem zitten.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:27 schreef Isorden het volgende:
En ook gewoon elke nanoseconde vol lullen hè....
Werd toch wel op zijn rekening gestort denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
Dylan is trouwens wel een held dat hij zijn nobelprijs nooit is gaan ophalen
Koenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo hèhè ff zitten en de top 2000 aan, zometeen kerstlunch
Tja. Literatuur is wel heel subjectief natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hij wist zelf ook wel dat het nergens op sloeg.
Gijs bashen hoort er ook elk jaar bijquote:Op woensdag 25 december 2019 12:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit heb ik toch wel een jaar gemist
Classic Gijs dus weer
Het zou toch wat zijn als ie stoptquote:Op woensdag 25 december 2019 12:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gijs bashen hoort er ook elk jaar bij
Geen idee. Maar daar zou ik ook geen nee tegen zeggenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Werd toch wel op zijn rekening gestort denk ik.
Ik denk dat 'ie meeleest.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gijs bashen hoort er ook elk jaar bij
Dan moeten we een nieuwe schandpaal zoekenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ie stopt
Muziek staat wel lekker aan voorlopig. Totdat iemand straks als er visite is roept dat het kerstmuziek moet zijnquote:
Weigeren!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muziek staat wel lekker aan voorlopig. Totdat iemand straks als er visite is roept dat het kerstmuziek moet zijn
De stemlijst moet zo langzamerhand verviervoudigd worden.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ook op de stemlijst voor volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |