Zolang het bij dreigen blijft...quote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Wel jammer dat deze er ieder jaar uit dreigt te vallen.
Baby Grootquote:Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze moest nog wel even bij Jackson 5.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook live gezien dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Piebe het volgende:
Wel vervelend al die artiesten die door Gijs zijn praatje heen zitten te spelen.
![]()
Of was deze al gemaakt?
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Tris het volgende:
TT is een soort van boodschap voor Gijs?
Ik stond een rij of drie achter jequote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook live gezien dit jaar.
Ja,quote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Piebe het volgende:
Wel vervelend al die artiesten die door Gijs zijn praatje heen zitten te spelen.
![]()
Of was deze al gemaakt?
Ook op de stemlijst voor volgend jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Wel jammer dat deze er ieder jaar uit dreigt te vallen.
Guardians of the Galaxyquote:Op woensdag 25 december 2019 12:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze moest nog wel even bij Jackson 5.
[ afbeelding ]
Bij mij dateert dat alweer van de eerst Arrow Classic Rock in Lichtenvoorde. Geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook live gezien dit jaar.
True, maar Needle and the damage done ging er dit jaar ook uit. Niet dat ik daar heel rouwig om ben, maar toch.quote:
Ik heb het over Lynyrd Skynyrd. Maar bij Nelis was ik ook inderdaad (negentiende keerquote:Op woensdag 25 december 2019 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik stond een rij of drie achter je
Daar heb ik de restanten van Lynyrd Skynyrd en Thin Lizzy ooit gezien. En Uriah Heep en Deep Purple!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij mij dateert dat alweer van de eerst Arrow Classic Rock in Lichtenvoorde. Geloof ik.
En ik heb er nog wel op gestemdquote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Like a Hurricane is trouwens alweer buiten de top 500 te vinden. Was toch jarenlang top 100 of daar in de buurt... waar 'ie hoort.
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:24 schreef zorro28 het volgende:
Wij hebben het hier vandaag wel aanstaan, maar ik ga niet posten hier tot morgen
Ja dat jaar. Y&T ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar heb ik de restanten van Lynyrd Skynyrd en Thin Lizzy ooit gezien. En Uriah Heep en Deep Purple!
van Bob Dylan? Of van Ilse de Lange?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Like a Hurricane is trouwens alweer buiten de top 500 te vinden. Was toch jarenlang top 100 of daar in de buurt... waar 'ie hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |