Een van de beste artiesten van dit decennium.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van Agnes Obel.
Klinkt alsof een random naam is bedacht door een computer.
Maakt prachtige muziekquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Van The Doors is overigens alleen maar meer in de lijst gekomen in de loop der jaren.
De eerst editie stond The Doors er drie keer in. Nu negen keer..quote:
Muzikaal ben grotendeels in 1997 blijven steken.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een van de beste artiesten van dit decennium.
Ok, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
50+ keer de Beatles was dan ook wel al te gek.
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de wegquote:Op woensdag 25 december 2019 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
In 2005 stond The Doors er zeven keer in. Dit jaar negen keer.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat eerste jaar Top 2000 is sowieso geen goede referentie. Vanaf 2005 of zo begon het ergens op te lijken.
Denigrerend doen over de 60'squote:Op woensdag 25 december 2019 12:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Het voordeel van al die dalingen is dat je de eerste dagen niet langs al die oubollige jaren 60-muziek hoeft te gaan. De 32e van de Bee Gees en de 24e van Elvis. Aangevuld met wat eendagsvliegen die beter in grootmoeders tijd hadden kunnen blijven.
Krijgen we weer een tirade over I Remember Elvis Presley?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dat eerste jaar Top 2000 is sowieso geen goede referentie. Vanaf 2005 of zo begon het ergens op te lijken.
Geen idee wat je leeftijd is maar muziek van nu ken ik nauwelijks of mijn dochters moeten ergens mee komen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Muzikaal ben grotendeels in 1997 blijven steken.
Lars Ulrich!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de weg![]()
Na Volbeat een van de bekendste Deense artiesten van het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |