Een beetje wel ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Is ook zo, maar begin langzaam een “Bono effect” te krijgen bij Chris Martin. Heeft niks met de muziek te maken, maar je neemt het toch mee
Hoezo?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer draken gemaakt, maar deze is wel lekker.
Wel ook weer zo iemand die zichzelf als een halfgod ziet, extreem nare man die JBJ.
want er zijn opnames van?quote:Op woensdag 25 december 2019 11:26 schreef ok01 het volgende:
Wel enigszins spijt dat ik dit een keer karaoke gezongen heb
Its My Life is zijn beste maar die liedje is dan ook gemaakt door een legende en niet Sjon zelluf.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer draken gemaakt, maar deze is wel lekker.
Wel ook weer zo iemand die zichzelf als een halfgod ziet, extreem nare man die JBJ.
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.quote:
Verrijkt.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:25 schreef peaceman het volgende:
Dat deze vent dat ULTRA tenenkrommende Always ook gemaakt heeft
Dit is het NPO Radio 2 Top 2000 topic.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:26 schreef alopio het volgende:
Een van de wildere en hardere nummers voor Sky Radio dit
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...quote:
Ik zie dit jaar minder op tegen de schoonfamilie dan tegen de familie.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo na het kerstontbijt weer even hier, zo oma maar eens op een bezoekje vergassen en dan op naar de schoonfamilie. Mag deze dag alvast voorbij zijn?
Mmm, de dingen die ik van hem voorbij zie komen op het interwebz zijn juist het tegenovergestelde ...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.
quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind Wanted Dead or Alive toch wel het lekkerste nummer van JBJ
Het is ook een arrogante naarling. Richie is dan wel weer een lieverd, en die heeft ook nog eens een mooiere zangstemquote:Op woensdag 25 december 2019 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat hij altijd ontzettend uit de hoogte doet en zichzelf nogal op een voetstuk plaatst. Is misschien imago, maar ik krijg er een heel naar gevoel bij.
Waarom staat Exit Music er niet in en dit wel, of How to Disappear of Reckoner of of of of of. En waarom staat Creep zo hoog? Wat een kutliedje is me dat.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, met een aardig nummer, niet meer dan dat. En ik ben fan...zoveel wat mooier is. Zou niet in mijn Radiohead top 25 staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |