Waarom staat passionele seks voor jou gelijk aan geen klasse hebben?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
Vind alleen grappig dat jimmy denkt dat zulke vrouwen klasse hebben terwijl die ook gewoon finaal de kanker uit elkaar getrokken zijn sws. Want wie gaat er nou met zo’n uiterlijk dood zonder uit elkaar getrokken te zijn....
Kijk even aan wie je het vraagtquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom staat passionele seks voor jou gelijk aan geen klasse hebben?
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebtquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Rozevla het volgende:
WAT EEN HOEREN TT !!!!!!!![]()
NIET MEER UP TO DATE
Dat vrouwtje staat lekker te gooien heur. Koekoekjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebt
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje staat lekker te gooien heur. Koekoekjes
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.quote:
Lijkt ook meer een ventquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.
Oh dat zou je niet verwachtenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt ook meer een vent
Hahaatjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat zou je niet verwachten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.
Rt rtquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]dit toont maar weer aan dat je 13 bent, vroeger kwamen vrouwelijke darters gewoon op tv toen de populariteit van het darten nog niet zo groot was.
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.quote:
Miemiemiemiequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]dit toont maar weer aan dat je 13 bent, vroeger kwamen vrouwelijke darters gewoon op tv toen de populariteit van het darten nog niet zo groot was.
Poooeeeeeeeep !!!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebt
Volwassen mensen willen over het algemeen niet voor kleine kinderen aangezien worden maar graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miemiemiemie
Gast ik ben zeker tien jaar ouder dan dat. Maar bedankt voor het compliment
En op mij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.
Ookquote:
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.
Omg beste user en grappigste user wat hartverwarmend toch nog een leuke kerst 🖤🖤quote:
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwste FB foto al een like gegeven?
Ik heb nog op niemand gestemd, maar jij verdient beiden te winnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?
Dat is geheim.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?
Ik verwacht dat het grandioos zal zijnquote:
Nou, die award gaat naar mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het grandioos zal zijn. Beste mod misschien? Zou leuk zijn om die al te winnen voordat ik ben aangesteld
Is Simone lekker?quote:
Volwassen ben nog steeds niet vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen willen over het algemeen niet voor kleine kinderen aangezien worden maar graag gedaan.
Daarom die unmatch pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volwassen ben nog steeds niet vriend.
Weet niet of dat daaraan lag.quote:
Van hartequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Geen idee welke categorieën maar dat zullen vast positieve zijn.quote:
Wel wat weinig, maar niet slecht voor een nieuwelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Hey daar is de winnaar van de zure zult awardquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
Dat jullie genomineerd zijn zegt iets over het niveau van de stemmers. Low.
Heb je weer teveel geblowd stoney?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey daar is de winnaar van de zure zult award
Van harte gefeliciteerd
Onder anderequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je weer teveel geblowd stoney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |