Ookquote:
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.
Omg beste user en grappigste user wat hartverwarmend toch nog een leuke kerst 🖤🖤quote:
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwste FB foto al een like gegeven?
Ik heb nog op niemand gestemd, maar jij verdient beiden te winnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?
Dat is geheim.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?
Ik verwacht dat het grandioos zal zijnquote:
Nou, die award gaat naar mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het grandioos zal zijn. Beste mod misschien? Zou leuk zijn om die al te winnen voordat ik ben aangesteld
Is Simone lekker?quote:
Volwassen ben nog steeds niet vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen willen over het algemeen niet voor kleine kinderen aangezien worden maar graag gedaan.
Daarom die unmatch pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volwassen ben nog steeds niet vriend.
Weet niet of dat daaraan lag.quote:
Van hartequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Geen idee welke categorieën maar dat zullen vast positieve zijn.quote:
Wel wat weinig, maar niet slecht voor een nieuwelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Hey daar is de winnaar van de zure zult awardquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
Dat jullie genomineerd zijn zegt iets over het niveau van de stemmers. Low.
Heb je weer teveel geblowd stoney?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey daar is de winnaar van de zure zult award
Van harte gefeliciteerd
Onder anderequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je weer teveel geblowd stoney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |