Vind dit een beetje een kabbelaar. Graceland heeft mooie samenzangetjes en wat meer leuke uptempo liedjes zoals basgitaarsologenot.quote:
Raar dan dat mensen die beter vinden.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar is vaker op gestemd.
You can call me Al (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommelsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar nog liever dan Graceland heb ik zijn werk met die witte negert Art
Altijd tegen die Afrikaantjes.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
You can call me All (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommels
Xenosfoobquote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
You can call me Al (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommels
Dit nummer staat dan weer te hoogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Lamabal het volgende:
Ah, we zijn ook weer lekker aan het zeuren dat nummer x te laag staat
Die Afrikanen kunnen prima muziek maken, zolang het de zogenaamde Afro-Amerikaanse (ik heb het ook niet verzonnen he) bluesnegers zijn, dat isquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd tegen die Afrikaantjes.
En dit staat dan weer te hoogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Lamabal het volgende:
Ah, we zijn ook weer lekker aan het zeuren dat nummer x te laag staat
GMTAquote:Op woensdag 25 december 2019 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dit staat dan weer te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |