Wacht nou maar op dat stukje met tu du du duuu.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:11 schreef Cee het volgende:
Nee, dit zegt me echt niks, ik hoor dit voor het eerst.
Dan heb je hem al 18 keer gemistquote:Op woensdag 25 december 2019 08:11 schreef Cee het volgende:
Nee, dit zegt me echt niks, ik hoor dit voor het eerst.
dit is gewoon bekend hoor.. je zit nog in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 25 december 2019 08:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt er nog een bekender gedeelte dan?
op weg naar de uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vond het al zeer verrassend dat deze er nog in stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in 99 stond ie e rook niet in zie ik
Moggequote:
Ik ken dit eerlijkheidshalve ook louter van de Top 2000 en mijn eigen CSN-luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is gewoon bekend hoor.. je zit nog in de ontkenningsfase
Sowieso!quote:
Ja ik sta te popelen om de tu du du maar waar blijft ie dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wacht nou maar op dat stukje met tu du du duuu.
Het duurt nog wel even hoor
Dat is toch al 2 of 3 jaar een terugkeerend fenomeen?quote:Op woensdag 25 december 2019 08:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is gewoon bekend hoor.. je zit nog in de ontkenningsfase
Dat is echt pas op het eind.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik sta te popelen om de tu du du maar waar blijft ie dan.
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
op weg naar de uitgangPlek 2000 is wat dat betreft wel een zegen. Die vliegen er zelden uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in 99 stond ie e rook niet in zie ikHet beste adres voor al uw primeurs!
yup en sommige dingen moeten ook zo blijvenquote:Op woensdag 25 december 2019 08:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is toch al 2 of 3 jaar een terugkeerend fenomeen?
En 9 van de 10 keer komt dan toch die oh ja dit!
Oja daar zit ie ook in he. Is waar ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 08:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken deze ook alleen maar van de Woodstock film
quote:Op woensdag 25 december 2019 08:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup en sommige dingen moeten ook zo blijven![]()
Diaan zou zeggen... ik heb een déjà jus (geen typefout)
Die krijgt een mooie boost ja volgend jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 08:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plek 2000 is wat dat betreft wel een zegen. Die vliegen er zelden uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |