quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 01:52 schreef puzziepie het volgende:
Zo! en nu hoef ik voorlopig geen kerst nummer meer te horen![]()
![]()
We worden allemaal een jaartje ouder , maar tering! Hij is ....ehm oud gewordenquote:
Yoow yoow yoowquote:Op woensdag 25 december 2019 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga maar ‘s pitten.
Merry Christmas ho ho ho!
Who's strange ?quote:
Ja ben wel moe maar geen slaap...of zo. Witte kerstavond gehad.quote:Op woensdag 25 december 2019 04:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Who's strange ?
Nog wakker?
gaat er gezellie aan toe daar met dat dode topic gedoe
Wel heel erg toepasselijk nu danquote:Op woensdag 25 december 2019 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ben wel moe maar geen slaap...of zo. Witte kerstavond gehad.
quote:
Englandquote:
quote:
Nopes wist ik niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik heb een handtekening van de leadzanger Tony
Echt wel en dat heb ik vaker gezegd waarschijnlijk, maar wat een topper is dat
Nouquote:Op donderdag 26 december 2019 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
English aristocracy is always tall.
Weet je wat ik allemaal kan met 1.57quote:Op donderdag 26 december 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
NouZit ik dan met mijn 1.57, ik ben ook onwijs aristocratisch
![]()
Behangenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wat ik allemaal kan met 1.57
Kom dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
Zin om iemand volledig kapot te trappen![]()
Neen. Mensen, anderequote:
Ja doe dan kleintje.quote:
quote:
Ik sta op een bepaalde hoogte hehquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vunzige gedachtes bij een Disneyliedje, goed bezig.
Proficiatquote:
Awwquote:
quote:
Schattigquote:Op donderdag 26 december 2019 01:57 schreef Stray_cat het volgende:
Thanx, lieverdsIk wilde hem verrassen met zo'n confettiding, deed het niet maar ik heb hem wel ff geknuffeld en dat vond ie niet zo leuk.
Ssssssst, z'n pa vind zichzelf al Godquote:
Had je beter eentje uit Polen kunnen regelen voor hem.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:57 schreef Stray_cat het volgende:
Thanx, lieverdsIk wilde hem verrassen met zo'n confettiding, deed het niet maar ik heb hem wel ff geknuffeld en dat vond ie niet zo leuk.
Hij heeft al een vriendje met iets zijn schuur. Niet blij mee, maar he, zo gaat datquote:Op donderdag 26 december 2019 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter eentje uit Polen kunnen regelen voor hem.
Schuurquote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendje met iets zijn schuur. Niet blij mee, maar he, zo gaat dat
Jeweetquote:
Klauwtjequote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
JeweetMijn zoon is verstandiger dan ik vaak
Bijna mijn klauw eraf geklapt met een striker
Vroeger heh, ben nu heel verstandig.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Jaja, kom maar op met die grapjes
Ik was toen een beetje verliefd op haar, voor erbij zo, zou zij ook wel leuk gevonden hebben.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 03:33 schreef IriYe het volgende:
Ik ben 4 keer klaargekomen.![]()
Een slaapmutsje;
![]()
Fijne kerst!
quote:Op donderdag 26 december 2019 03:33 schreef IriYe het volgende:
Ik ben 4 keer klaargekomen.![]()
Een slaapmutsje;
![]()
Fijne kerst!
Ah ok.quote:Op donderdag 26 december 2019 04:05 schreef UitStraling het volgende:
Vind keyboardmannetjes altijd een beetje te Viva en Libelle maar zoals Alan Parsons hier staat als een 16e eeuwse Italiaanse schilder met welverdiende jeuk aan zijn oude scrotum en dode vissenogen kan ik wel een keer aanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |