Zelfs de AH XL is muziekloos.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:55 schreef Sophie-51 het volgende:
Nog wel? Het worden er juist steeds meer.
Dat geld m.i. voor alle supermarkten. De hele constructie met luidspreker boxen in het plafond op gezete plekken zuigt. Dan hoor je het van links dan van achter, dan van rechts. etc. en het volume veranderd steeds als je naar een speaker toekomt harder en er vanaf beweegt weer zachter, en mogelijk nog galm erbij. Kunt veel beter met een koptelefoon luisteren dan klint het geluid overal hetzelfde.quote:
Tegenwoordig komen er nepgeuren uit die speakerroosters.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:00 schreef Sophie-51 het volgende:
[..]
Beter kijken/luisteren, er zitten speakers in het plafond.
Mijn Klacht:quote:
Niet handig dat ie het filiaal niet heeft vermeld.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:17 schreef fespo het volgende:
[..]
Mijn Klacht:
Wij dronken altijd op zaterdag een kopje koffie bij de Hema , maar dat doen we sinds enkele maanden niet meer.
Reden is dat de muziek erg hard staat en wij dat als zeer storend ervaren , en dan maar weer thuis koffie gaan drinken , jammer , bij veel winkels staat de muziek storend hard , toch maar online gaan kopen , denk ik.
https://www.klacht.nl/harde-muziek-in-de-winkel-en-restaurant/
quote:Gezocht Nederlandse winkel ketens zonder muziek
Dat zijn geen Nederlandse winkelketens...quote:
Ketens in Nederland dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:32 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn geen Nederlandse winkelketens...
Je kan ze ook kapot schieten met een Kalashnikov, dan zou er zeker geen geluid meer uit moeten kunnen komen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:57 schreef Zalmslaatje het volgende:
Misschien kan je de speakers afplakken.
Ja niet om aan te horen, zulke slechte muziek en geluidskwaliteit.quote:
Een machine geweer binnen gebruiken is ook niet echt fijn voor het gehoor, dan maar Frans Bauer.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:11 schreef Sophie-51 het volgende:
[..]
Je kan ze ook kapot schieten met een Kalashnikov, dan zou er zeker geen geluid meer uit moeten kunnen komen.
[..]
Ja niet om aan te horen, zulke slechte muziek en geluidskwaliteit.
Ja. Persoonlijk vind ik die non-descripte muzak die eruitkomt rete irritant en raak ik er eerder gestrest van dan in een ontspannen koopbui.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |