Ik heb even gekeken in het plannersoverzicht van Talpa maar er staan nog wel wat TBA (to be announced?) op dagelijkse basis tussen 19-20 u op SBS9 in Februari 2020.quote:Op zondag 29 december 2019 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Een overzicht van alle Big Brothers Worldwide met een makkelijk overzicht waar Big Brother op dit moment wordt uitgezonden. Zo te zien op dit moment even helemaal nergens maar er komt wel weer wat aan in 2020 met name in Duitsland en de US en misschien dus ook wel Nederland.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(franchise)
Is dit nog een beetje te volgen als je de taal niet verstaat?quote:Op zondag 29 december 2019 17:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wisselend, op dit moment kijk ik Parovi, zij krijgen nu video-boodschappen van het thuisfront.
http://balkantelevizija.net/iptv-mobile/
Maar vanavond dus een exit Zadruga.
Het kan altijd nog...quote:Op zondag 29 december 2019 18:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in het plannersoverzicht van Talpa maar er staan nog wel wat TBA (to be announced?) op dagelijkse basis tussen 19-20 u op SBS9 in Februari 2020.
Nauwelijks of je met Google Translate er naast gebruiken op je telefoon dan op Servisch-Nederlands zetten zodat je een soort van realtime vertaling krijgt maar het is haast niet te volgen en de vertaling laat ook te wensen over.quote:Op zondag 29 december 2019 18:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is dit nog een beetje te volgen als je de taal niet verstaat?
Eyecandy? Gezien het ondanks de taalbarrière toch gevolgd wordt?quote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef freaky40 het volgende:
In Parovi blijven ze zich maar opmaken....
Ja voor zo de exit.quote:Op zondag 29 december 2019 18:41 schreef freaky40 het volgende:
In Parovi blijven ze zich maar opmaken....
Dat kale kereltje blijft maar bléren tegen de "Koningin" terwijl ook hij totaal geen belang heeft..hij blért bij elk koppel.. de grootste smoel heeft blijkbaar de meeste creditsquote:Op zondag 29 december 2019 19:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Denk dat wij te nuchter voor reality Parovi zijn.En wat freaky40 schrijft "de mannen zien er allemaal uit als seriemoordenaars en psychopaten", nou, nou, gaat er heftig aan toe tijdens deze in Parovi, bedankt 5thencounter.
En ik vind het zo'n lulletje met zijn tassie.quote:Op zondag 29 december 2019 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kale kereltje blijft maar bléren tegen de "Koningin" terwijl ook hij totaal geen belang heeft..hij blért bij elk koppel.. de grootste smoel heeft blijkbaar de meeste credits
[ afbeelding ]
Ik begreep al zoiets, iedereen daar doet ook alsof ze daar al jaren thuis horenquote:Op zondag 29 december 2019 20:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deze reality Parovi loopt al negen jaren,
quote:Op zondag 29 december 2019 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
De deelnemers worden ook dagelijks geconfronteerd met beelden uit het verleden.. iets wat ze bij Utopia gelijk al hadden moeten invoeren.. incl de comments van live inbellers..
[ afbeelding ]
Op welke website is dit te lezen?quote:Op zondag 29 december 2019 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Arme Tanja, wordt nog steeds als prof hoer beschouwd door de rest .. almaar ruzie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.happytv.tv/zabava/rijaliti-parovi en dan de vertaling erop.quote:Op zondag 29 december 2019 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op welke website is dit te lezen?
Parovi krant, je krijgt gelijk de "vertaling" van Servisch naar Nederlands:quote:
Ze dragen allemaal zo'n tassie, zit de zender in.quote:Op zondag 29 december 2019 20:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En ik vind het zo'n lulletje met zijn tassie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |