Ahh ja, met chroom en de taalinstelling werk het.. thxquote:Op donderdag 26 december 2019 15:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Misschien een andere browser proberen?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja, met chroom en de taalinstelling werk het.. thx
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die vertaal truc nog steeds niet door, ik klik me rot rechts en links maar nix
Zie dat je het het al wist, maar ik las de quote en niet een pagina verder.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lukt niet met Edge , met chroom en de taal op nederlands was wel succesvol , thx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt helemaal niets dusquote:Op woensdag 25 december 2019 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet te verstaan dus wat heb je er dan aan. Iets volgen om te volgen?
Dat mogen jullie vinden! Ook zonder er eerst naar te kijken.quote:
Ik zie dat jij de livestream Parovi voor vandaag al hebt neergezet, toppie! Dank je.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef spapaars het volgende:
Wel even doorspoelen naar het einde voor live
Ja dat is waar , maar iets kunnen verstaan is wel zo prettigquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, BB, DeBunker, DGK UTO-1 en UTO-II zaten ook vol NietsaanVinders.. het went
Zie het maar als 40 Duracelletjes..quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat is waar , maar iets kunnen verstaan is wel zo prettig
????quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de livestream Parovi voor vandaag al hebt neergezet, toppie! Dank je.
Foto's Tanja kan ik niet aanklikken, zie ze niet?
Ik moest even nadenkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar als 40 Duracelletjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nu denk ik weer deze stream:quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef spapaars het volgende:
Wel even doorspoelen naar het einde voor live
Morgen nominaties.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:36 schreef spapaars het volgende:
Tot nu toe is Parovi vergelijkbaar met een Big Brother.
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:12 schreef spapaars het volgende:
Zadruga 1 stream, na een vraagje deze link gekregen
http://balkantelevizija.net/iptv-mobile/
Wel met pop-up reclame met klikken, zie meerdere Zadruga streams, maar je krijgt telkens hetzelfde te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |