abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 december 2019 @ 00:06:10 #51
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_190637894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.
Vervolgens in Groesbeek en Den oever gezeten op vakantieparken.
Familie had contact tot 7 december.
Hij kocht een treinkaartje op 10 december...

Het ging niet zo goed met hem, hield van de natuur en heeft tegen zijn moeder gezegd dat hij wel in een oerbos wilde wonen.

Dit kan echt alle kanten op.

Hij had zijn id bij, dus als die dood zou zijn aangetroffen ergens dan is het toch eenvoudig hem te identificeren. Daarnaast neem je toch aan dat hij internationaal geregistreerd staat op een of andere manier.
Europa heeft nog maar 1 oerbos, en die ligt gedeeltelijk in Wit Rusland en in Polen.
  woensdag 25 december 2019 @ 00:08:35 #52
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190637924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:19 schreef Ixnay het volgende:
Als hij onaangekondigd is vertrokken naar een wat verder gelegen plek als de Vogezen verwacht ik niet dat hij contact wil. Als hij dat gewild had, dan zou hij wel wat hebben gezegd waar hij uithangt.

De enige twijfel is dat hij niet helemaal vrijwillig vertrokken is en dat ze hem wat aangedaan hebben daar. Daarom begrijp ik de familie.
Of gewoon verongelukt.

Ik begrijp dit soort mensen wel want ik ben zelf ook regelmatig maandenlang volledig van de radar waarbij dan niemand weet waar ik ben. Als je dan een ongeluk krijgt (van een rots valt oid) dan word je niet gemist en als je na lange tijd uiteindelijk wel word gemist dan weet niemand waar ze moeten zoeken of er valt überhaupt weinig meer terug te vinden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_190639578
Vreemdelingen legioen lijkt me sterk daar heb je een aardige conditie voor nodig. Volgens mij ook een geboorteakte van niet ouder dan 6 maanden.
pi_190639835
Laat hem lekker zijn ding doen.
pi_190640227
Kan twee kanten op dit. Of dit verhaal kent een triest einde of die gast leeft het leven zoals hij het altijd wilde.

Wel mooi dat er een cold case team op zit om het proberen op te lossen. Succes mensen!
U MAD?
  woensdag 25 december 2019 @ 08:46:08 #56
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_190640512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.

Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
@Lutte

Maar het is Lute.
heitieh
pi_190642914
Zal wel dood zijn he
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 25 december 2019 @ 11:37:52 #58
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190643024
En er is nog iemand op het idee gekomen om een kloontje aan te maken en te trollen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190643046
Als mensen naar Frankrijk verdwijnen denk ik altijd dat ze geinspireerd zijn door Acda en de Munnik.
Hopelijk zit Sidney nu ergens op een terras ergens in de zon het AD te lezen op zijn telefoon.
Wie dit leest is gek
pi_190644439
Tja, of hij is dood of hij loopt te chillen. Als het z'n eigen keuze was dan prima toch. Probleem is alleen dat je je familie en vrienden naait. Eigenlijk hetzelfde als Into the Wild... Ik vind het aan de ene kant erg egoïstisch maar aan de andere kant, je moet doen met je leven wat je zelf wilt.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2019 @ 13:29:57 #61
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190644934
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
pi_190645297
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:41 schreef VarkensHart het volgende:
Je grootste angst als ouder.
Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???
Alleen maar onzekerheid,
pi_190646676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

Stel hij zou in de database staan en hij is hier nog actief geweest, en ze zouden een IP-adres vinden waar ze verder op kunnen rechercheren, ik noem maar wat.
Dat zou het onderzoek toch direct enorm vooruit helpen, in plaats van afwachten of *iemand* hem toevallig kent of heeft gezien?
Lijkt me zwaarder wegen dan verschuilen achter AVG.
  woensdag 25 december 2019 @ 15:21:11 #64
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_190646842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Of gewoon verongelukt.

Ik begrijp dit soort mensen wel want ik ben zelf ook regelmatig maandenlang volledig van de radar waarbij dan niemand weet waar ik ben. Als je dan een ongeluk krijgt (van een rots valt oid) dan word je niet gemist en als je na lange tijd uiteindelijk wel word gemist dan weet niemand waar ze moeten zoeken of er valt überhaupt weinig meer terug te vinden.
Dit vind ik erg interessant.
Wil je vertellen waarom je off the grid gaat?
Volkomen begrijpelijk als je dat niet wilt vertellen hoor.
Ik snap dat mensen af en toe eens willen ontsnappen aan de maatschappij zoals deze momenteel is.
Zelf zou ik dat graag ook kunnen maar mijn leven is daar niet op ingericht.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 25 december 2019 @ 16:55:18 #65
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_190648015
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???
Alleen maar onzekerheid,
Nooit meer rust
pi_190648030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
Maar dan zullen ze wel met veel meer gegevens over de brug moeten komen.
Hoe kwam hij in Groesbeek terecht?
Vanaf welk station vertrok hij naar Frankrijk?
De 3 dagen tussen Groesbeek en vertrek naar Colmar zijn cruciaal om zijn motivatie te doorgronden.
Wie dit leest is gek
  woensdag 25 december 2019 @ 22:37:16 #67
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190652198
Niet lullig bedoelt maar zo iemand overleeft toch nooit in een bos zonder enige vorm van inkomen om normaal voedsel te kunnen kopen.

Doet mij een beetje denken aan die dude in Zuid-Amerika die uiteindelijk verhongerd is bij zo'n verlaten bus.
pi_190652563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.

Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...

Die zwarte tas lag later op de kamer van de meiden. Tja.
  woensdag 25 december 2019 @ 23:01:51 #69
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190652710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.

Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...

De wetgeving is best ingewikkeld, ook een struikelblok voor de politie lijkt me. Maar idd kunnen er zo wel dingen boven water komen op zon manier. :)
  Manager PR/Moderator donderdag 26 december 2019 @ 11:22:45 #70
269689 crew  Viv
pi_190659647
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:

:o ! Eeuwig zonde dat de waarheid over die meiden waarschijnlijk nooit meer boven tafel komt.

In het geval van de vermissing van Sidney Lute denk ik dat de politie erg beperkt is in de (privacy-schendende) middelen die ze mogen inzetten. Voor zover we weten wordt hij niet verdacht van een misdrijf en zijn er ook geen aanwijzingen dat hij slachtoffer is van een misdrijf (ontvoering, moord). Mensen die vrijwillig verdwijnen om in een bos te gaan wonen, zijn hooguit in overtreding van het plaatselijke bestemmingsplan en ze zullen hun fiscale verplichtingen niet nakomen. ;)
  One tough cookie donderdag 26 december 2019 @ 17:07:27 #71
169210 liesje1979
pi_190664639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:21 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Dit vind ik erg interessant.
Wil je vertellen waarom je off the grid gaat?
Volkomen begrijpelijk als je dat niet wilt vertellen hoor.
Ik snap dat mensen af en toe eens willen ontsnappen aan de maatschappij zoals deze momenteel is.
Zelf zou ik dat graag ook kunnen maar mijn leven is daar niet op ingericht.
:D
Ik gok zomaar dat SeLang er geen enkel probleem mee heeft dat te vertellen. ;)
pi_190669122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef RamboDirk het volgende:

Doet mij een beetje denken aan die dude in Zuid-Amerika die uiteindelijk verhongerd is bij zo'n verlaten bus.
Noord-Amerika. Alaska . Into the wild.
Somebody that I used to know
pi_190669159
Ben overigens ook wel benieuwd of Sidney op Fok! zat /zit, maar goed, ik snap dat ivm privacy dat niet gedeeld wordt. Zou ik ook niet tof vinden als ik kwijtraakte en mensen zouden mijn echte naam gelinkt krijgen aan mijn Fok!naam.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 december 2019 @ 22:47:12 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190669270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ben overigens ook wel benieuwd of Sidney op Fok! zat /zit, maar goed, ik snap dat ivm privacy dat niet gedeeld wordt. Zou ik ook niet tof vinden als ik kwijtraakte en mensen zouden mijn echte naam gelinkt krijgen aan mijn Fok!naam.
Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_190670237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.
Volgens mij heb ik jou idd wel eens gevonden :D via een Instagramfoto oid die je gepost had. Maar ik weet het al niet meer, hoor :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')