Europa heeft nog maar 1 oerbos, en die ligt gedeeltelijk in Wit Rusland en in Polen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.
Vervolgens in Groesbeek en Den oever gezeten op vakantieparken.
Familie had contact tot 7 december.
Hij kocht een treinkaartje op 10 december...
Het ging niet zo goed met hem, hield van de natuur en heeft tegen zijn moeder gezegd dat hij wel in een oerbos wilde wonen.
Dit kan echt alle kanten op.
Hij had zijn id bij, dus als die dood zou zijn aangetroffen ergens dan is het toch eenvoudig hem te identificeren. Daarnaast neem je toch aan dat hij internationaal geregistreerd staat op een of andere manier.
Of gewoon verongelukt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:19 schreef Ixnay het volgende:
Als hij onaangekondigd is vertrokken naar een wat verder gelegen plek als de Vogezen verwacht ik niet dat hij contact wil. Als hij dat gewild had, dan zou hij wel wat hebben gezegd waar hij uithangt.
De enige twijfel is dat hij niet helemaal vrijwillig vertrokken is en dat ze hem wat aangedaan hebben daar. Daarom begrijp ik de familie.
@Luttequote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.
Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???quote:
Stel hij zou in de database staan en hij is hier nog actief geweest, en ze zouden een IP-adres vinden waar ze verder op kunnen rechercheren, ik noem maar wat.quote:
Dit vind ik erg interessant.quote:Op woensdag 25 december 2019 00:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of gewoon verongelukt.
Ik begrijp dit soort mensen wel want ik ben zelf ook regelmatig maandenlang volledig van de radar waarbij dan niemand weet waar ik ben. Als je dan een ongeluk krijgt (van een rots valt oid) dan word je niet gemist en als je na lange tijd uiteindelijk wel word gemist dan weet niemand waar ze moeten zoeken of er valt überhaupt weinig meer terug te vinden.
Nooit meer rustquote:Op woensdag 25 december 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???
Alleen maar onzekerheid,
Maar dan zullen ze wel met veel meer gegevens over de brug moeten komen.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
De wetgeving is best ingewikkeld, ook een struikelblok voor de politie lijkt me. Maar idd kunnen er zo wel dingen boven water komen op zon manier.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.
Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...
Die zwarte tas lag later op de kamer van de meiden. Tja.
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...
Die zwarte tas lag later op de kamer van de meiden. Tja.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dit vind ik erg interessant.
Wil je vertellen waarom je off the grid gaat?
Volkomen begrijpelijk als je dat niet wilt vertellen hoor.
Ik snap dat mensen af en toe eens willen ontsnappen aan de maatschappij zoals deze momenteel is.
Zelf zou ik dat graag ook kunnen maar mijn leven is daar niet op ingericht.
Noord-Amerika. Alaska . Into the wild.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef RamboDirk het volgende:
Doet mij een beetje denken aan die dude in Zuid-Amerika die uiteindelijk verhongerd is bij zo'n verlaten bus.
Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ben overigens ook wel benieuwd of Sidney op Fok! zat /zit, maar goed, ik snap dat ivm privacy dat niet gedeeld wordt. Zou ik ook niet tof vinden als ik kwijtraakte en mensen zouden mijn echte naam gelinkt krijgen aan mijn Fok!naam.
Volgens mij heb ik jou idd wel eens gevondenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |