Cold case: Waar is vermiste Sidney Lute (22)quote:
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerder bij de bushmeister.
https://martijnmastenbroe(...)-een-groot-mysterie/
Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-vreemdelingenlegion
Dat is natuurlijk nergens te vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef IriYe het volgende:
Waarom ging het niet goed met hem? Was hij depressief? Ziek? Ruzie met ouders? Drugsgebruik? Zat hij in het verkeerde lichaam? Had hij geen vrienden/vriendinnen? Vragen vragen.
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.
Wat ontzettend verdrietig voor iedereen die van Sidney houdt.
Nieuw identiteit, nieuw leven, lekker in de bossenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:
FOK! werd door het coldcase-team van de politie Noord-Holland benaderd met de vraag of wij aandacht willen besteden aan de vermissing van de inmiddels 22-jarige Sidney Lute uit Assendelft. Zo'n verzoek kunnen wij moeilijk weigeren, dus bij deze.
Ben ook wel benieuwd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zienquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Als kind was Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zien
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en iemand die als kind al graag spinnen een pootje uittrok." vertelt zijn moeder. "Ook vonden we een keer een kat gevild en had hij vaak ruzie in de kroeg" Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden, wel was hij agressief en gewelddadig."
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik danquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |