Yep, eigenlijk 4e maar 1x was ik ziek. En dat vond ik toen ze erg dat ik snachts met mijn koorsthoofd nog bijna een blablacar had geregeld van Eindhoven naar Polen om alsnog aan te sluiten. Want je kon kabouters zoeken in Warschau. Maar die auto was net volgeboekt. Achteraf was dat misschien ook maar beter.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit word jouw derde rondje, toch?
Italië is superleuk!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar.Dit jaar gaan we eindelijk naar Italië.
Een blablacar?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk 4e maar 1x was ik ziek. En dat vond ik toen ze erg dat ik snachts met mijn koorsthoofd nog bijna een blablacar had geregeld van Eindhoven naar Polen om alsnog aan te sluiten. Want je kon kabouters zoeken in Warschau. Maar die auto was net volgeboekt. Achteraf was dat misschien ook maar beter.
Fantastisch tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chef uit het raam kijken en janken om het mooie uitzicht.
Ik denk het, het was Wroclawquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
Kabouters in Warschau? Was dat een koortsdroom?
Ja ik vlieg op Pisa want we hebben geloof ik een uur of twee in Chinqe terre en dat vond ik toch net wat te kort.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italië is superleuk!Is de bestemming voor 2021 al bekend? Tsjechië lijkt me een tof treinland, maar misschien is dat al gedaan.
Wil ik ook meer over weten!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een blablacar?
TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan heb ik ergens iets gemist
Er komt idd weinig zinnigs meer uit vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker overgeven aan de lamlendige feestdagengevoelens
Laatst gehad dat er ineens een vreemde bij ons in de taxi staptequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.
Welke? Hier gaat de appie om 10 uur open, dus wel open maar aangepaste openingstijden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat fijn dat ik morgen om 8 uur terecht kan bij de super voor een goed ontbijt
O, daar is @TaMieke eerder dit jaar ook geweest. Misschien heeft ze nog tipsquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vlieg op Pisa want we hebben geloof ik een uur of twee in Chinqe terre en dat vond ik toch net wat te kort.
Lol hier zou ik daar ook heel raar van opkijken, Maar in veel landen waar het OV net een beetje anders is is het heel normaal dat een taxi af en toe onderweg iemand langs de weg oppikt en een stuk verder weer dropt. Ook wel gezellig ergens.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst gehad dat er ineens een vreemde bij ons in de taxi stapte![]()
Wij echt WTF-en![]()
Die dacht even gratis, of voor weinig, mee te mogen
Opbokken, mijn taxi
Hoogvliet. Alleen volgens mij is het een foutje, de mail zegt 8 uur, site 10.00.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke? Hier gaat de appie om 10 uur open, dus wel open maar aangepaste openingstijden.
Homoquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste deel Twilight kijken
En een monsterlijke partij dakschade :/
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar is @:TaMieke eerder dit jaar ook geweest. Misschien heeft ze nog tips
Best een uitgebreid rondjeWelke plaatsen doen jullie nog meer aan?
Toen ze paar maanden was gestart met training middels Sean Paul hard aan zetten en een discolamp, werpt nu zijn vruchten afquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep! En wat leuk dat jij danst met je kleine op kerstmuziek.
O, wat echt iets voor jou is: vanaf Budapest Népliget kun je met kleine busjes naar Oradea in Roemenië reizen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol fles heeft gelijk, was wroclaw. En daar had je van die kabouters die je kon zoeken. Blablacar is iets waarbij je met iemand mee kan rijden en dan deelt in de kosten.
Ik hou niet van mensenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hier zou ik daar ook heel raar van opkijken, Maar in veel landen waar het OV net een beetje anders is is het heel normaal dat een taxi af en toe onderweg iemand langs de weg oppikt en een stuk verder weer dropt. Ook wel gezellig ergens.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt idd weinig zinnigs meer uit vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |