Ondertussen ook wat voortgang aan de voorkant:
Oud stuk eruit geslepen, nieuw deel licht erachter:
![49923176582_8882909bf8_z.jpg]()
Nieuwe delen erin:
![49922354968_71766ddaec_z.jpg]()
De oorzaak van het roesten zelf ook vervangen:
![49922354918_ffa39002e0_z.jpg]()
Zelfde natuurlijk ook aan de andere kant:
![49923176322_17379a9efd_z.jpg]()
En dan beginnen aan 137 puntlassen vastzetten:
![49922871951_77fbcc89c1_z.jpg]()
Vervolgens allemaal vlak slijpen:
![49923176032_5009730bbe_z.jpg]()
En een kleurtje erop:
![49922354428_39c496b5ae_z.jpg]()
De kleur is hier nog nat en valt wat roze/licht uit. In 'real life' is deze een stuk donkerder

Het grote probleem/oorzaak van alle problemen nog met speciale kit afkitten:
![49922871471_529648403f_z.jpg]()
Ja dit kon netter, maar dit zet ik vervolgens nog in kleur en je ziet dit onderdeel later toch niet meer.
Vervolgens de plaat er weer op:
![49922871496_434fcd5f75_z.jpg]()
Lassen:
![49923175477_9315d9ed45_z.jpg]()
En slijpen:
![49923175487_1258b1cd8b_z.jpg]()
En dan eindelijk is de stevigheid van het chassis terug in orde en kan het kruis uit de auto

Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!