Ja met Sean Hoganquote:Op maandag 23 december 2019 21:39 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat is waar en Searle is geloof ik half blind, of verwar ik hem met een andere speler.
NOS en darts is geen goede combi.quote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS kent De Zwaan niet:
https://nos.nl/artikel/23(...)tste-finales-wk.html
Hij leest mee.quote:
ohquote:Op maandag 23 december 2019 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is laatste WK van Gando he.
Hoor je niemand over.
Het is altijd goed als je Frank niet hoortquote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien een goede keus dat ik het commentaar uit heb staan.
NOSquote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS kent De Zwaan niet:
https://nos.nl/artikel/23(...)tste-finales-wk.html
Ja, mis je weinig aan deze keer.quote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien een goede keus dat ik het commentaar uit heb staan.
Wut?quote:Op maandag 23 december 2019 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoor je niemand over.
Slap gelul zeg van die tweequote:Op maandag 23 december 2019 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, mis je weinig aan deze keer.
Ik ben echt helemaal klaar met het commentaar. Het was vanmiddag ook weer verschrikkelijk bij Woodhouse v Van den Bergh.quote:Op maandag 23 december 2019 21:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Het is altijd goed als je Frank niet hoort
Is er geen klachtenafdeling bij RTLdarts?quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met het commentaar. Het was vanmiddag ook weer verschrikkelijk bij Woodhouse v Van den Bergh.
@Mani89 en ik zagen hem willekeurig van Durrant winnen op een Euro Tour waardoor hij een vrijstelling van een ronde verdiende.quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef Szura het volgende:
Die vervelende Searle moet gewoon opbokken, hele jaar onzichtbaar
Heb ik iets gemist? Waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 23 december 2019 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoor je niemand over.
Weet ik niks meer van.quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Mani89 en ik zagen hem willekeurig van Durrant winnen op een Euro Tour waardoor hij een vrijstelling van een ronde verdiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |