Roddelende huisvrouw gespotquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Ik weet iets over Jimmy wat jullie niet weten.
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahhaquote:Op maandag 23 december 2019 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Hitler was ook een dierenvriend dus logisch dat Jimmy het ook is hahaatjes
Hahah Jimmy heeft een snorquote:Op maandag 23 december 2019 21:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahha
Jimmy mist beide ballen dusquote:Op maandag 23 december 2019 21:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahha
Die filosoof ken ik niet?quote:Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken Jimmy niet, maar het hoeft niet eens waar te zijn wat jullie over hem zeggen.
Denken dat dit werktquote:Op maandag 23 december 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
Dus zou maar even dimmen mede-dierenvriend
Je geeft ook snel op zegquote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké eerst loopt die lobby vast, daarna werd ik gekickt, en nu verloor die de connectie met steam terwijl ik op kop lag.
Genoeg van dat teringspel voor vandaag.
quote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké eerst loopt die lobby vast, daarna werd ik gekickt, en nu verloor die de connectie met steam terwijl ik op kop lag.
Ben al een uur bezig man. Wat een verschrikking dit.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was een wijs man.quote:
Ligt niet aan m'n verbinding. Heb speciaal een kabel van 20 meter gelegd die het altijd tip top doet. Maar dat spel moet soms wachten op mensen die nog inbelverbinding hebben want ja, die kan je er voor dat geld niet zomaar uit mieterenquote:Op maandag 23 december 2019 21:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Lekkere verbinding dan.
[..]
Was een wijs man.
Wij weten jouw hele levensverhaal incl namen van je kind, ex en je familie dus echt goeie chantage is dit niet eerlijk gezegdquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Ik weet iets over Jimmy wat jullie niet weten.
Heb je ook een Excel bestand?quote:Op maandag 23 december 2019 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij weten jouw hele levensverhaal incl namen van je kind, ex en je familie dus echt goeie chantage is dit niet eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |