Weggeven met sinterklaas volgend jaar.quote:Op maandag 23 december 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want wtf ga ik met die spiegelkubus doen na kerst? Weggooien denk ik
Dat gaat m niet worden vrees ik. Maar wel n leuk idee.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weggeven met sinterklaas volgend jaar.
Wij dobbelen dan altijd met 2 kado's voor een tientje en 1 ding wat je kwijt wil uit je huis.
En die dingen worden altijd ook apart ingepakt. Er gaat een niet meer te stoppen wekker de ronde, die elke keer op andere manier wordt ingepakt zodat je niet weet dat het die wekker is.quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden vrees ik. Maar wel n leuk idee.
Ook gelijk een baal hooi voor iedereen?quote:Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n halve familie is in deze periode jarig dus eigenlijk doen we nooit echt aan kerst of Sinterklaas. Maar m'n zus begon laatst wel te vragen of we nog iets kleins wisten en nu heb ik toch ook voor iedereen een klein geitje gehaald
Een hele bananenrepubliekquote:Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Laatst wilde ik bananenrepubliek maken met de foodprocessor of hoe heet zo’n ding, maar hij lekte en toen ging hij ineens aan terwijl ik niet aan de knopjes had gezeten en hij begon naar brand te ruiken en toen heb ik maar de stekker eruit getrokken en m in de vuilcontainer gegooid.
Ja dus binnenkort lekker veel geitenkaas.quote:Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ook gelijk een baal hooi voor iedereen?
Die dingen vreten een hoop.
En wat gebeurt er dan als je de wekker hebt?quote:Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En die dingen worden altijd ook apart ingepakt. Er gaat een niet meer te stoppen wekker de ronde, die elke keer op andere manier wordt ingepakt zodat je niet weet dat het die wekker is.
Bananenmelkquote:Op maandag 23 december 2019 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hele bananenrepubliek
Ik lever zulke dingen altijd ergens in.
Ja, dat dus. Dobbelen. En dan als alle kado's uitgedeeld zijn, dan veranderen we de nummers zodat er kado's uitgepakt mogen worden, en weggegeven en houden en zo.quote:Op maandag 23 december 2019 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan als je de wekker hebt?
Wij doen dobbelspel komende kerst, kadootjes pakken, weggeven, ruilen, dat soort dingen. Ook leuk
Ik heb geen aanleg voor wild gedoequote:Op maandag 23 december 2019 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Soms
Soort bipolair daarin geloof ik![]()
Insert Jambersstem:
Overdag is zij huismus, maar 's avonds struint zij de straten af op zoek naar goestende mannen
Morgenquote:Op maandag 23 december 2019 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
Salaris is er.
Vindt mn bankrekening leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |