Het mocht ff duren. Maar chapeau!quote:Op maandag 23 december 2019 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Slaap Zacht Elisabeth van Acda en de Munnik
Tja AedM is toch wel een soort van guilty pleasure/heerlijke vermaak Nederlandse muziek van mij.quote:Op maandag 23 december 2019 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het mocht ff duren. Maar chapeau!
Haha, Als de clone war komt.. mag em niet goed rekenenquote:Op maandag 23 december 2019 23:40 schreef PippenScottie het volgende:
I am kind of like Han Solo always stroking my own Wookie, uit Mag ik dan bij jou?
Deze wel juist!quote:Op maandag 23 december 2019 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moest even zoeken maar Monkey Gone to Heaven van the Pixies!
Ja, ik zat in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
My bad.
Actief ge-mod wordt er niet, merk ik.
How soon is now, van Charmedquote:Op maandag 23 december 2019 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje is een re-entry dit jaar.
Een cover was van 1998 tot 2006 de intro van een Amerikaanse tv serie.
Punten voor n00bquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
How soon is now, van Charmed
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
My bad.
Actief ge-mod wordt er niet, merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop