Mm, ik kom echt maar tot 1 notering minderquote:Op zondag 20 december 2020 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Elk jaar dezelfde tragiek... nummers die vanaf de eerste versie in de lijst hebben gestaan en nu de top 2000 hebben verlaten.
De Beatles verdwijnen twee keer, maar ook Billy Joel is twee keer minder te horen dan normaal.. het ene nummer is “just the way you are”.
Wat is het andere nummer?
De vraag klopt echt. Ik zweer het jequote:Op zondag 20 december 2020 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mm, ik kom echt maar tot 1 notering minder
Ok, dan weet ik het niet.quote:Op zondag 20 december 2020 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De vraag klopt echt. Ik zweer het je
We are the worldquote:Op zondag 20 december 2020 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Elk jaar dezelfde tragiek... nummers die vanaf de eerste versie in de lijst hebben gestaan en nu de top 2000 hebben verlaten.
De Beatles verdwijnen twee keer, maar ook Billy Joel is twee keer minder te horen dan normaal.. het ene nummer is “just the way you are”.
Wat is het andere nummer?
Van mij mag je googlen wat je wilt hoor. Ik bedenk de vraag ook niet zonder hulpquote:Op zondag 20 december 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
Ik speel verder niet vals, maar de lijst verlaters uit de T2K is wel een heerlijke lijst zeg, sodeju.
Grace, NIET in de lijst dit jaar. NL is een sma...
quote:
Wat best een schande zou zijn.. Manfred Mann.quote:Op maandag 21 december 2020 09:49 schreef Homdeck het volgende:
Welke Zuid-Afrikaanse toetsenist is al sinds de start vertegenwoordigd in de top 2000 (al is dit waarschijnlijk wel het laatste jaar)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |