Gekscherend werden ze de afgelopen tijd 2,9FM genoemd in verband met hun lage marktaandeel, maar terwijl iedereen vol rancune zit te juichen over het feit dat deze publieke radiozender door een dal aan het gaan is, heeft de zender zich het afgelopen jaar weer weten te ontwikkelen tot een niveau waarop je trots kan zijn: de luisteraars volgen nu vanzelf, als er nog jongeren zijn die de radio aanzetten.
Bovendien zijn ze sinds 2 jaar weer innovatief bezig met het introduceren van de Lifeline, waarbij ze wandelen door Nederland en daarbij dus plaatsen aandoen waar de gemiddelde mediakijker nog nooit van heeft gehoord: een unieke gelegenheid om Ongehoord Nederland op de kaart te zetten. Dit jaar gaan ze niet eens door de Randstad heen!
Tegelijkertijd hebben ze een doel dat binnen- en buitenland treft, want wist u dat er gemiddeld per middelbare school 2 meiden zijn die met een loverboy in aanraking komen? Ik wist dit niet, maar ik vind het enorm schokkend en daarom terecht dat dit jaar mensenhandel centraal staat om te bestrijden (of nazorg te verlenen).
Bonusjuich: Rob Janssen
Dubbele bonusjuich:
SPOILER: ik en Rob!
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*