Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingenquote:Op maandag 23 december 2019 12:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht is Marco's devies.
Geen Italiaans meeblérenquote:Op maandag 23 december 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingen
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount wasquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.quote:Op maandag 23 december 2019 13:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount was
SIEEEMPREEEEEEquote:
Dat is Spaans hermanoquote:Op maandag 23 december 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SIEEEMPREEEEEE
Die kan ik nog
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagdquote:
Hier trapt niemand in natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagd
Mijne ook, lekker man. Zeker nu met die verhoging omdat ik een kind heb en je anders onder het sociaal minimum zit.quote:Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.
Godverdimme!quote:Op maandag 23 december 2019 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in natuurlijk
Samenwonen?quote:Op maandag 23 december 2019 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.
Maar erg snel verveeld ook. Moet gewoon gezellig samen gaan wonen.
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.quote:
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?quote:Op maandag 23 december 2019 13:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.quote:Op maandag 23 december 2019 13:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?
(lol)quote:
Tuurlijk wel. Gewoon zwart wat bij verdienen. Handje contantje, UWV en Belastingdienst weten niets.quote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ikquote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.quote:
Oh dat ben ik wel.quote:Op maandag 23 december 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ik
Oh lolololol zie m nu pas jezus Myrr gaat ie ff. Heb lekker adhd oversharing aanvalletje nu dus ik ga maar even mijn energie naar elders verplaatsen.quote:
Huh maar niet elke man is een kutvent. Kijk maar naar mij.quote:Op maandag 23 december 2019 13:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |