En dan naakt op zo'n berenvel je geliefde in de ogen kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 11:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wel veel sneeuw dan, en lang. Dan paar dagen dooi zodat al die gore zooi even verdwijnt en dan weer een nieuw vers pak.
Ja if only. Het zou het wel afmaken maar geen tijd dusja. 🤦🏻♀quote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan naakt op zo'n berenvel je geliefde in de ogen kijken.
O jammer danquote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja if only. Het zou het wel afmaken maar geen tijd dusja. 🤦🏻♀
Ik vind het vreselijk. Alles verlangt naar hem zelfs de lucht om me heen echt walgelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even bijkomen.
Elkaar niet zien hoeft niet vervelend te zijn.
Is je gezin niet meerquote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef 00wildchild het volgende:
O&N was ook een optie maar dat voelt een beetje naaierig naar m’n gezin.
Lekker toch...quote:Op maandag 23 december 2019 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Alles verlangt naar hem zelfs de lucht om me heen echt walgelijk.
nee, denk dat jij je charmes zou gebruiken om duitse officieren te verleiden en ze vermoordde als ze hun kleren uittrokkenquote:
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.quote:Op maandag 23 december 2019 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is je gezin niet meer
[..]
Lekker toch...
quote:Op maandag 23 december 2019 12:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.
Laatste kerstavond samenvolgend jaar hopelijk in mijn eigen woning.
Harde leef jaquote:Op maandag 23 december 2019 12:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.
Laatste kerstavond samenvolgend jaar hopelijk in mijn eigen woning.
Okquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word hele tijd gestoord terwijl ik film kijk
Hey vriend hoe is hetquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word hele tijd gestoord terwijl ik film kijk
Lekker en met jou, collegaquote:
Ja prima lekker vakantie dus uitslapen en genieten de komende weekjes hahaquote:
Beter kopenquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Sta je ergens ingeschreven ofzo?
Maar dan is ze weer financieel afhankelijkquote:Op maandag 23 december 2019 12:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over een jaartje of wat koopt ze iets met D.
Als single mom moet je gewoon de overheid uitmelkenquote:
Je doet het samen of niet.quote:Op maandag 23 december 2019 12:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar dan is ze weer financieel afhankelijk
Dat ligt maar net aan je inkomen natuurlijkquote:
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.quote:Op maandag 23 december 2019 12:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je inkomen natuurlijk
Mss eerst eens een stabiele basis voor de kiddoquote:Op maandag 23 december 2019 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.
Maar erg snel verveeld ook. Moet gewoon gezellig samen gaan wonen.
Dat natuurlijk op 1.quote:Op maandag 23 december 2019 12:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss eerst eens een stabiele basis voor de kiddo
Ja is denk ik ook met het oog op haar verleden geen slecht ideequote:Op maandag 23 december 2019 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat natuurlijk op 1.
Gesprekken met een psycholoog zullen haar erg gaan helpen.
Dan kan ze de juiste inschattingen leren maken over wat goed voor haar zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |