quote:Op maandag 23 december 2019 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het volk interesseert je niets. Een schaamlap om je ranzige boreale praatjes enigszins salonfähig te maken. Al dan niet gelardeerd met foto's van basisschoolkinderen.
Je hebt het echt niet door, he...quote:Op maandag 23 december 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ga toch weg man. We hebben grotere problemen dan jouw werkeloosheidsobsessie. Namelijk de voortdurende omvolking. En dan gaan zitten huilen over die foto ipv wat de foto bewijst.
Ja, werkt echt uitstekend die tactiek. Vandaar dat jij en je boreale maatjes alle ruimte krijgen, al tijden, om jullie complottheorieën hier openbaar te maken. Of het nu om een tekenfilm gaat of een commercial, jij en je vrindjes vinden wel een manier om het slachtoffer van Soros/Europa/Zion/Merkel/GroenLinks/Greta cum suis uit te hangen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ga toch weg man. We hebben grotere problemen dan jouw werkeloosheidsobsessie. Namelijk de voortdurende omvolking. En dan gaan zitten huilen over die foto ipv wat de foto bewijst.Mooie tactiek weer om het niet erover te hebben en de foto zelfs als 'verboten' te bestempelen.
Waarom zie ik je dan telkens weer maar obsessief bezig met dit soort belachelijke zaken en open je nooit eens een topic over de manier waarop de onderkant wordt verdrukt? Precies, omdat dat je werkelijk geen ene fuck interesseert en je gedreven wordt door tribale haat.quote:Op maandag 23 december 2019 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ga toch weg man. We hebben grotere problemen dan jouw werkeloosheidsobsessie. Namelijk de voortdurende omvolking. En dan gaan zitten huilen over die foto ipv wat de foto bewijst.Mooie tactiek weer om het niet erover te hebben en de foto zelfs als 'verboten' te bestempelen.
Schedelmeter. Zo kennen we Etto weer, vroeg of laat komt het woordje altijd weer terug. Net zoals alles over Sociale Voorzieningenquote:Op maandag 23 december 2019 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet door, he...
Je plaatst hier een foto van individuen. Personen die verder niet gevraagd hebben om door een zure schedelmeter op een forum geplaatst te worden.
Je ziet ze niet eens meer als individuele personen; gewoon een mooi plaatje met kopvodden om je waanzin er door te duwen.
Dat zou jij verder als ouder prima vinden, dat wildvreemden basisschoolgroepfoto's van jouw kids online plempen?
Ga alsjeblieft weer even op een fok sabbatical.
Dat hebben ze toch ZELF gedaan joh mafklapper!quote:Op maandag 23 december 2019 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zou jij verder als ouder prima vinden, dat wildvreemden basisschoolgroepfoto's van jouw kids online plempen?
Hetzelfde kan ik van jou zeggen natuurlijk. Right back @ ya!quote:Op maandag 23 december 2019 13:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom zie ik je dan telkens weer maar obsessief bezig met dit soort belachelijke zaken en open je nooit eens een topic over de manier waarop de onderkant wordt verdrukt? Precies, omdat dat je werkelijk geen ene fuck interesseert en je gedreven wordt door tribale haat.
Dat is dezelfde domme retoriek die GeenStijl gebruikt. "We hebben het niet geupload, we linken het alleen door dus we doen niets fouts!"quote:Op maandag 23 december 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Schedelmeter. Zo kennen we Etto weer, vroeg of laat komt het woordje altijd weer terug. Net zoals alles over Sociale Voorzieningen
Die foto(s) staan gewoon online, dus ik gebruik ze. Niets mis mee. Dat jij het verdacht probeert te maken om zodoende het te laten verdwijnen omdat je er niets tegenin te brengen hebt, dat is pas triest.
Enorm interessant pik. Enorm.quote:Op maandag 23 december 2019 13:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is dezelfde domme retoriek die GeenStijl gebruikt. "We hebben het niet geupload, we linken het alleen door dus we doen niets fouts!"
Ook GeenStijl: talloze kort-geding-zaken verloren.
Wow... uit jouw vingers nog wel... als er 1 ding is wat ik steeds denk als ik jouw posts zie...quote:Op maandag 23 december 2019 13:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
je gedreven wordt door tribale haat.
Ik zit niet dagelijks te huilen over de vermeende omvolking geloof ik. En ik heb ook niet zo heel veel meegekregen van die tribale en idiote fobieën die je koestert. Om de onderkant ben ik dan wel weer bezorgd, maar dat heeft vooralsnog weinig met de door jou gevreesde doelgroep te maken, maar meer met de manier waarop VVD, PVV, FvD en dergelijke partijen daar weinig mee op hebben.quote:Op maandag 23 december 2019 13:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Hetzelfde kan ik van jou zeggen natuurlijk. Right back @ ya!
Gast. Jij zit dagelijks te huilen over het verschrikkelijke racisme/discriminatie/transfoobheid in Nederland!quote:Op maandag 23 december 2019 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zit niet dagelijks te huilen over de vermeende omvolking geloof ik. En ik heb ook niet zo heel veel meegekregen van die tribale en idiote fobieën die je koestert. Om de onderkant ben ik dan wel weer bezorgd, maar dat heeft vooralsnog weinig met de door jou gevreesde doelgroep te maken, maar meer met de manier waarop VVD, PVV, FvD en dergelijke partijen daar weinig mee op hebben.
Wel hoor.quote:Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef Solotovski het volgende:
Hier komt geen deel 2 van kan ik jullie nu al vertellen
Zonde, het is juist zo vermakelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef Solotovski het volgende:
Hier komt geen deel 2 van kan ik jullie nu al vertellen
Is weer zo'n slinkse blauwequote:Op maandag 23 december 2019 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zonde, het is juist zo vermakelijk.
Ik ben linkshandig en daar houdt het linkse wel mee opquote:
Waarom heb je dan een jesse klaver ui.quote:Op maandag 23 december 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig en daar houdt het linkse wel mee op
Het is naïef om te denken dat er los van die contracten niks verandert. Geloof je werkelijk dat de massa's islamieten in Nederland de komende generatie de christelijke/westerse normen en waarden zullen overnemen? Dat deden ze al niet toen ze een minderheid waren. Waarom zouden ze het wel gaan doen nu ze een meerderheid zijn of snel zullen worden?quote:Op maandag 23 december 2019 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad een grote verandering.
De mensen op de foto boven wisten nog wat een vast contract was.
Die daaronder... tja.
Jammer hoor.
quote:Op maandag 23 december 2019 12:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
jeetje, één plaatje, ik ben overtuigd hoor
Jep. We staan erbij en kijken ernaar. We zien eigenhandig het vallen van 1 vd grootste beschavingen aller tijden. De Slow and Steady Decline of The West.quote:Op maandag 23 december 2019 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is het einde van de Westerse wereld. Of je dit een probleem vind is een mening, maar dat het gebeurt staat gewoon vast.
hoe moet ik daar serieus op ingaan? is alsof ik een foto post van een normale man uit 1953, en een nazi uit 2019, en daaruit concludeer dat iedereen een nazi is tegenwoordig. als je dit ziet als een valide argument heb je echt gaten in je hersensquote:Op maandag 23 december 2019 14:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]Blijf wel een beetje serieus AUB.
Jij denkt dat dit soort klassen een uitzondering zijn? Dan heb je dus geen schoolgaande kinderen en kom je nooit op lagere scholen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe moet ik daar serieus op ingaan? is alsof ik een foto post van een normale man uit 1953, en een nazi uit 2019, en daaruit concludeer dat iedereen een nazi is tegenwoordig. als je dit ziet als een valide argument heb je echt gaten in je hersens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |