Zie het filmpje van Perico hierbovenquote:
Nee in je post heb je het over een foto en duidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie het filmpje van Perico hierboven
Lukt niet via mobiel - in Perico’s filmpje is de foto zichtbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:45 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Nee in je post heb je het over een foto en duidelijk zichtbaar.
Dan wachten we wel af tot je met de foto komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lukt niet via mobiel - in Perico’s filmpje is de foto zichtbaar.
Prima joh :’)quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:55 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Dan wachten we wel af tot je met de foto komt.
Zet jij dan maar een rood pijltje waar dat duidelijk zichtbaar is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Prima joh :’)
Via Perico’s fotoalbum:
https://lh3.googleusercon(...)h7_6iBM=w750-h564-no
Boven haar linkerarm zijn duidelijk de turquoise lijnen/strepen te zien.
Perico vraagt zich af of de Schiphol foto van de dames met rugzak dezelfde rugzak is, maar in mijn ogen is dat overduidelijk wel zo.
Nee. Ik heb mijn uitleg en argumenten gegeven wat ik meen te zien. Ik hoef niet naar jouw pijpen te dansenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Zet jij dan maar een rood pijltje waar dat duidelijk zichtbaar is.
Waar zie je die turquoise lijnen/strepen dan ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Via Perico’s fotoalbum:
Perico vraagt zich af of de Schiphol foto van de dames met rugzak dezelfde rugzak is, maar in mijn ogen is dat overduidelijk wel zo.
Lezen is lastig voor je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:52 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Waar zie je die turquoise lijnen/strepen dan ?
Op de rugtas zelf of op de draagbanden van die rugtas?
deze foto is niet door de Kris gemaakt maar door een derdequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Via Perico’s fotoalbum:
Goeie. Inderdaad, waarom zijwaarts staan. Alsof ze zich niet bewust was dat de foto werd genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:12 schreef Trieste het volgende:
[..]
deze foto is niet door de Kris gemaakt maar door een derde
Lisanne kijkt bedroefd.het lijkt alsof ze naar de toilet moest.last vd maag,voet,vermoeid?
doordat ze met derde waren moest ze foto maken..anders was ze met Kris naar de kamer gegaan
je gaat ook niet zijwaarts staan als je tegenover de jungle aanstaat,maar sta je recht voor
heel vreemde foto.die is op bevel van derde gemaakt.door de fotograaf Plinio?
Nogmaals, ik blijf erbij dat de Pianista-hike met derden is gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:12 schreef Trieste het volgende:
[..]
deze foto is niet door de Kris gemaakt maar door een derde
Lisanne kijkt bedroefd.het lijkt alsof ze naar de toilet moest.last vd maag,voet,vermoeid?
doordat ze met derde waren moest ze foto maken..anders was ze met Kris naar de kamer gegaan
je gaat ook niet zijwaarts staan als je tegenover de jungle aanstaat,maar sta je recht voor
heel vreemde foto.die is op bevel van derde gemaakt.door de fotograaf Plinio?
Daarom hebben zij hun bikini's aan, ze gingen nog zwemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ook ik zie op de foto, het filmpje, van Perico, op de linkerschouder strepen die duiden op de geruite rugzak. Zonder de rugzakken gezien of gevoeld te hebben oordelen hoe de stof zich gedraagt, indeuken of stijf op basis van een foto, is in mijn optiek onzin. Dan baseer je onderzoek op aannames.
Als Perico gelijk heeft en op de foto staan de meisjes met een andere rugzak afgebeeld dan later werd gevonden, dan rijst de vraag: waarom? Waarom zou iemand zoveel moeite doen om iets te suggereren dat veel simpeler gebracht kan worden? Dat geldt voor rugzakken, blauwe zijvakken (voor mij is er geen turquoise binnenkant te zien, maar een zijvak waar een omgevingskaart in steekt) geshopte foto's enz.. Het is allemaal enorm veel moeite met een grote pakkans terwijl dat wat je wil suggereren simpeler over de bühne gebracht kan worden.
Overigens, als ik een excursie zou doen zou ik ook niet onnodig veel spullen meesjouwen, dat ze kozen voor 1 rugzak is voor mij logischer dan 2 meenemen. En zo groot was die wandeling niet, volgens verschillende reisgidsen ben je op je dooie akkertje in krap 4,5 uur heen en weer.
Kris staat bij die beek ook een keer met de rug op de foto. Soms denkt de ander: even een niet geposeerde foto maken. Of denkt het onderwerp: eens een keer niet in de lens kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Goeie. Inderdaad, waarom zijwaarts staan. Alsof ze zich niet bewust was dat de foto werd genomen.
Inderdaad. Maar die rugzak was nagenoeg leeg. Daar hadden met het volste gemak handdoeken bij gepast.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarom hebben zij hun bikini's aan, ze gingen nog zwemmen.
Logisch om dan ook wat handdoeken mee te nemen.
Waarom die bikini's bij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die rugzak was nagenoeg leeg. Daar hadden met het volste gemak handdoeken bij gepast.
Overigens is dan het idee dat ze eerst de Pianista liepen, althans voor een deel, en daarna gingen zwemmen? Waarom dan niet langs het hostel gegaan? Dat lag en rout naar Caldera, toch?
Oh jij ziet dus ook een geruite rugzak ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Ook ik zie op de foto, het filmpje, van Perico, op de linkerschouder strepen die duiden op de geruite rugzak. Zonder de rugzakken gezien of gevoeld te hebben oordelen hoe de stof zich gedraagt, indeuken of stijf op basis van een foto, is in mijn optiek onzin. Dan baseer je onderzoek op aannames.
Als Perico gelijk heeft en op de foto staan de meisjes met een andere rugzak afgebeeld dan later werd gevonden, dan rijst de vraag: waarom? Waarom zou iemand zoveel moeite doen om iets te suggereren dat veel simpeler gebracht kan worden? Dat geldt voor rugzakken, blauwe zijvakken (voor mij is er geen turquoise binnenkant te zien, maar een zijvak waar een omgevingskaart in steekt) geshopte foto's enz.. Het is allemaal enorm veel moeite met een grote pakkans terwijl dat wat je wil suggereren simpeler over de bühne gebracht kan worden.
Overigens, als ik een excursie zou doen zou ik ook niet onnodig veel spullen meesjouwen, dat ze kozen voor 1 rugzak is voor mij logischer dan 2 meenemen. En zo groot was die wandeling niet, volgens verschillende reisgidsen ben je op je dooie akkertje in krap 4,5 uur heen en weer.
Eh, ik zie eerlijk gezegd gewoon bh-bandjes, geen bikini's. Overigens, op eerdere foto's had een van de twee een groen/witte bikini aan. Nou hebben meisjes vaker meerdere bikini's, maar deze twee reisden nogal licht.quote:
Als je bedoelt te vragen of ik een geruite rugzak zie op de foto's die Perico aanwijst als de pré-Mirador foto's waarop Lisanne met een andere rugzak staat, dan is het antwoord ja. De linkerschouderband, waar de meeste zonlicht op valt, toont wat mij betreft een ruit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef Spectator19 het volgende:
Oh jij ziet dus ook een geruite rugzak ?
Deze foto had je nog niet gezien ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:07 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Als je bedoelt te vragen of ik een geruite rugzak zie op de foto's die Perico aanwijst als de pré-Mirador foto's waarop Lisanne met een andere rugzak staat, dan is het antwoord ja. De linkerschouderband, waar de meeste zonlicht op valt, toont wat mij betreft een ruit.
Maar ik ruil mijn mening graag in voor ieder andere.
heb je een blik op die kledingkast geworpen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:05 schreef JohanZadelhuis het volgende:
[..]
Eh, ik zie eerlijk gezegd gewoon bh-bandjes, geen bikini's. Overigens, op eerdere foto's had een van de twee een groen/witte bikini aan. Nou hebben meisjes vaker meerdere bikini's, maar deze twee reisden nogal licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |