ik denk niet dat je 60fps kunt halen met die cpu zonder de game op 60% render scale en alles op low te zetten. Dat is geen leuke ervaring, zeker als je op mobiel betere graphics hebt xDquote:Op zondag 22 december 2019 22:27 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
60 is wel te doen , zou die ook wel halen. Maar goed las je post vanmiddag pas nadat ik gepost had.
https://www.userbenchmark(...)/511366.592714.0.0.0quote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik denk niet dat je 60fps kunt halen met die cpu zonder de game op 60% render scale en alles op low te zetten. Dat is geen leuke ervaring, zeker als je op mobiel betere graphics hebt xD
low 720p = 60fpsquote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
https://www.userbenchmark(...)/511366.592714.0.0.0
ong schatting kan je hier maken
Hij kan sws beter die van tweakers halen ook kwa RAM, Video, proc..quote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
low 720p = 60fps
low 1080p = 40fps
dat is gemiddeld, dus zijn er veel momenten waar er dus minder is en laat dat nou vooral in drukke gevechten zijn.
ja dat zeker, maar als hij persee een nieuwe pc wil (al heeft TS niet meer gereageerd)quote:Op zondag 22 december 2019 22:36 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Hij kan sws beter die van tweakers halen ook kwa RAM, Video, proc..
Je kon die video,proc en ram nog opkrikken in die samenstelling die ik had gemaakt maar dan valt de prijs wel iets duurder uit. en is nieuw met 4 jaar garantiequote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja dat zeker, maar als hij persee een nieuwe pc wil (al heeft TS niet meer gereageerd)
heel oud wel en socket die niet meer gebruikt wordt =/ daarnaast DDR3 geheugenquote:Op zondag 22 december 2019 22:46 schreef Puk1234 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)DEAkYASABEgJ0ifD_BwE
Deze kom ik net tegen
Veel eisen heeft ts niet toch. Fortnite en huiswerk/school.quote:Op zondag 22 december 2019 22:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
heel oud wel en socket die niet meer gebruikt wordt =/ daarnaast DDR3 geheugen
450 is wel redelijk hoor voor 2de hands,quote:Op zondag 22 december 2019 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
dank voor de vele nuttige verhelderende reacties.
Zelfbouw is geen kwestie van kunnen maar meer van willen. Heb tot 10 jaar terug vele pc's zelf in en uit elkaar gehaald en gerepareerd dus die kennis is er wel.
En waarom dat budget? Ik kan zo 1000 of meer uitgeven aan een pc, geen probleem. Maar mijn zoontje wil zelf zijn eigen pc kopen van het geld dat ie bij elkaar gespaard heeft en daarom dat ik met dat budget kwam. Nu ik wel een beetje door heb dat dat niet al te realistisch is zal ik zelf uiteraard iets bijspringen.
Alle bovenstaande linkjes ga ik eens goed doornemen zodadelijk
Vandaag deze gekocht, we gaan het met kerst wel zienquote:Op zondag 22 december 2019 18:13 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik had al advies gegeven om 2de hands te kopen dat had je kunnen weten als je daadwerkelijk het topic had gelezen.
jij maakt er 4k 120fps van, je zit nu dingen te verzinnen. Er zijn mensen die zeggen dat 40fps goed genoeg is, dat is het niet, klaar.
ik had zelfs een systeem gelinkt die aan alles voldoet. Uitbreidbaar, redelijke gpu, ssd, etc.
Dat het een cadeau is voor een kind betekend niet ineens dat ondermaatste prestaties ineens goed is, je moet het beste voor je geld nemen. En dan genoeg nemen met een nieuw kant en klaar systeem die een spel net op 40fps kan laten lopen, is niet goed genoeg.
Voor je het weet is het "papa waarom hapert het zo? Papa waarom loopt de pc steeds langzaam?"
[..]
nog iemand die een gigantische fantasie heeft en dingen leest die er niet zijn.
voor TS dit voldoet perfect:
https://tweakers.net/aanb(...)r-dan-128gb-ssd.html
damn dat zal een erg leuke kerst worden!quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vandaag deze gekocht, we gaan het met kerst wel zienzelf heeft ie voor de kast gespaard, van ons krijgt ie 2 beeldschermen, toetsenbord, muis, headset en gamestoel. Moet wel voldoende zijn voor een 11 jarig ventje
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |