Een ban hoeft niet negatief te zijn en ach uiteindelijk wie betaald die bepaald.quote:Op zondag 22 december 2019 19:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je een ban aangesmeerd hier
Er kan hier sinds dit jaar eindelijk veilig geslowchat wordenquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Deze SC is ook veranderd zeg.... Bijna eng.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er kan hier sinds dit jaar eindelijk veilig geslowchat worden
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.quote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gezelliger/gemoedelijker uit.
KOOOEEEEEOEOEOEOEKEKOEKquote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Die smerige vuile regelzuchtige homo
Stel je aan jong flikkerquote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Je mag enkel hier zijn omdat Simone je gedoogt.quote:Op zondag 22 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.
De term veilig is wel een beetje kinderlijk. Maar goed ik ken de oude slowchat niet zo goed, misschien dat je echt mensen met messen aan de deur kreeg.
Dan is het goed boezemvriendquote:Op zondag 22 december 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit was puur voor de fun om het gebrek aan vuile streken belachelijk te maken.
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbeteringquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Deze SC is ook veranderd zeg.... Bijna eng.
Wel mensen die pizzas op je naam gingen bestellen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.
De term veilig is wel een beetje kinderlijk. Maar goed ik ken de oude slowchat niet zo goed, misschien dat je echt mensen met messen aan de deur kreeg.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel mensen die pizzas op je naam gingen bestellen.
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?quote:Op zondag 22 december 2019 20:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbetering
Nee, ik heb geen idee wie je bent.quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?
Hij ziet het voor de verandering gewoon eens prima.quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?
Ja toch beter gewoon een hoertjequote:Op zondag 22 december 2019 20:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maja pizza's op naam van iemand anders bestellen is wel een klote streek.
Alleen sm-meesteressen voor mij, de rest bekoort mij niet. Ik ben van een bijzonder aspect.quote:Op zondag 22 december 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja toch beter gewoon een hoertje
Ja leuke filmpjes van.quote:Op zondag 22 december 2019 20:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen sm-meesteressen voor mij, de rest bekoort mij niet. Ik ben van een bijzonder aspect.
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.quote:Op zondag 22 december 2019 20:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbetering
Gewoon Big Mac ja toch koekoek lekker hoor.quote:
Dat is helemaal hip tegenwoordigquote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.
Zo zou je het kunnen stellen, maar valt mee... Minder dan ik zou willen... Helaasch.quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.
Ondergaan is niet het juiste woord... Verder hou ik wel van een beetje pijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja leuke filmpjes van.
Dat ze je niet meer aanraakt bij het klaarkomen enzo.
Wat moet jij allemaal ondergaan?
Doet me denken aan een bepaalde groepering rond 40-45quote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |