Ik dacht ik zet dit aan bij het smeren van toastje maar is niet te doen joh ditquote:
Anustattoo en mijn haar aubergine kleuren met gele kuifquote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef FranticDJ het volgende:
Ga je nu ook Harley rijden en een krampstamp nemen Molo?
Gaaf.quote:Op zondag 22 december 2019 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Anustattoo en mijn haar aubergine kleuren met gele kuif
quote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet dit aan bij het smeren van toastje maar is niet te doen joh dit
Waarom kan ik e het teveel voorbeelden inden van anustattoosquote:Op zondag 22 december 2019 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gaaf.
Zo'n anus tattoo rond je navel?
toastje piemelbrie? zorgen dat koos niet wakker wordt bij het afschrapenquote:Op zondag 22 december 2019 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik zet dit aan bij het smeren van toastje maar is niet te doen joh dit
wat?quote:Op zondag 22 december 2019 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom kan ik e het teveel voorbeelden inden van anustattoos
Koos is schoon jonguhquote:Op zondag 22 december 2019 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toastje piemelbrie? zorgen dat koos niet wakker wordt bij het afschrapen
Of juist wel. Dan heb je nog wat pudding toe.quote:Op zondag 22 december 2019 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toastje piemelbrie? zorgen dat koos niet wakker wordt bij het afschrapen
Ik heb twee glazen van die Aquavit op maar na die maagverkleining komt die shit vrij hard aanquote:Op zondag 22 december 2019 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu wel ja![]()
zeker die vorige post gedaan met dat toastje in je knuistje
ohjaquote:Op zondag 22 december 2019 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb twee glazen van die Aquavit op maar na die maagverkleining komt die shit vrij hard aan![]()
Deed ook geen bkoeite om te verbeteren. Trouwens
Met dat hoedje om je anus heenquote:
hij 'werkt' zich omhoog uit het anaalkanaal.quote:Op zondag 22 december 2019 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dat hoedje om je anus heen
Of heeft hij geen hoedje
Weet niet meer
Armen om de aambei heen voor houvastquote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij 'werkt' zich omhoog uit het anaalkanaal.
De vandaal.
hinniken..quote:Op zondag 22 december 2019 00:22 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk mis ik nu een zmiauw. Naast me op de bank, hinnikend van het lachen
quote:Op zondag 22 december 2019 00:22 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk mis ik nu een zmiauw. Naast me op de bank, hinnikend van het lachen
Heel paard wat in je doos verdwijntquote:Op zondag 22 december 2019 00:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hinniken..
hmm.
Karrewiet in de hoek
past wel zo, heel erg penny proof.
volgens de legendes past die er wel in ja..quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel paard wat in je doos verdwijnt
Gloep
Heerlijk, ik ben echt in zo'n kutbuiquote:Op zondag 22 december 2019 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik kijk licgt scheel wel op dit moment. Toch echt veel booze.
Zijn je buren al dood?quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, ik ben echt in zo'n kutbui
Zin om belletje te trekken enzo
Hij ging nog niet overquote:
'collega'quote:Op zondag 22 december 2019 00:25 schreef Molo het volgende:
Kut, typte verkeerd.... Zit ik ineens een collega te bellen
Ai, weet ik zelfs bijnaquote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Molo het volgende:
Moest van de week van alles invullen voor pensioen gebeuren
Moest nadenken over geboortedatum van mijn dochter dus ja, data van anderen boeien me niet zo
Zou eigen erjaaerdag ook zo kunnen vergeten
Is een bijdehand teringkind johquote:
ik ga zo slapen, echt te veel drank.quote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Molo het volgende:
Waarom ben jij nog op Miauw,m en ben je nog vrij dezer dagen?
quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef FranticDJ het volgende:
Dat heb ik met de verjaardag van E.
is de 24e of de 26e van die bewuste maand
Oh, shit manquote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ga zo slapen, echt te veel drank.
En nee gewoon werken![]()
Is ook druk de aankomende week.
Ha oude zeug, nog vele jaren erbij hè, tot je eruit ziet als een skeksisquote:Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Molo het volgende:
Waarom ben jij nog op Miauw,m en ben je nog vrij dezer dagen?
Klopt ook wel weerquote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, shit man
Niet te druk doen jij, teringbende blijft het er toch wel
Ja dank u meneer de geurige schrompelzakquote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha oude zeug, nog vele jaren erbij hè, tot je eruit ziet als een skeksis
Kut.quote:Op zondag 22 december 2019 00:35 schreef Molo het volgende:
Mijn nichtje van 9 zei vanmiddag dat ik eruit zag als 58!
Nina?quote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan dit uren en uren nadoen, niemand vind het leuk![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miauw, ik heb Star Wars gezien, ik hoefde niet te huilen
Oh heeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 22 december 2019 00:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan dit uren en uren nadoen, niemand vind het leuk![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry maar ik MOEST mee van mijn nerd vriendjes.
Zou zoontje flamberen als hij even niet oplet.quote:Op zondag 22 december 2019 00:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heeeeeeeeeeerlijk
Twee uur![]()
Doorgestuurd naar beste vriend
Zijn zoonyje kon die direct na mama en papa zo zeggen. Zooooo tof man
Chamberlain
Sterkte! Ook met de rufthontquote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga onder zeil
gehinnik op de achtergrond..
knarsende karrenwielen door de moddersporen..
alles.
morgen weer 12u in de auto de andere kant op
sorry. straks.
Dat ventje is vrt cool manquote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zoontje flamberen als hij even niet oplet.
quote:Op zondag 22 december 2019 00:42 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga onder zeil
gehinnik op de achtergrond..
knarsende karrenwielen door de moddersporen..
alles.
morgen weer 12u in de auto de andere kant op
sorry. straks.
Met herpespuntje erop, kan best na al die capriolenquote:
Dat is waar en tevens juist.quote:
Succes man!quote:Op zondag 22 december 2019 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet zo de weg op. Kort stukje maar moet lukken.
Moet jij wetenquote:Op zondag 22 december 2019 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet zo de weg op. Kort stukje maar moet lukken.
Waarom niet? Druk in je hoofd?quote:Op zondag 22 december 2019 07:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja nog geen 6 uurtjes vannacht.
Sta mij bij vandaag.
Laat op met het vechtpartijtje.quote:
Denk dat Badr iets anders moet gaan doen.quote:
Buurman. Niet vrijwillig.quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
Waarom is iedereen in godesnaam zo vroeg op op zondag?
Is het zondag?quote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
Bummer!quote:Op zondag 22 december 2019 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buurman. Niet vrijwillig.
Was ook verbaast toen ik op fok kwam
Kerkquote:Op zondag 22 december 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
Dank je welquote:Op zondag 22 december 2019 09:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Gefeliciteerd Molo!
Kado krijg je binnenkort wel keertje.
Uhuh. Hou ik nog even een verrassing, want verrassingen zijn jouw sterke punt toch?quote:
Kindquote:
Ja enorm 😅quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uhuh. Hou ik nog even een verrassing, want verrassingen zijn jouw sterke punt toch?
quote:Op zondag 22 december 2019 09:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind
Wel in het bezit van een prachtige kleurplaat voor mama nu, en er werd heel mooi voor me gezongen. O.a. Let it go van Frozen.
Hoor ik gemiddeld 14 keer per dag dus was écht een verrassing nu
quote:
Geen idee.quote:Op zondag 22 december 2019 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat Badr iets anders moet gaan doen.
Zou hij inmiddels zoveel hebben verdiend dat hij niet meer hoeft te werken?
quote:Op zondag 22 december 2019 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh jezusDacht dat de TT een grap was...
Gefeliciteerd Molo!
Is het ook jaquote:Op zondag 22 december 2019 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Het lijkt mij echt raar om een kind te hebben
En weer iets ouder dan ik.quote:Op zondag 22 december 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja iets ouder dan dat ik ben.
Ja eigenlijk wel, behoorlijk sterk ookquote:
Innerlijk wel, mijn uiterlijk compenseert dat dan wel weerquote:
Komen er nog meer?quote:Op zondag 22 december 2019 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, behoorlijk sterk ook![]()
Nooit spijt van gehad hoor, tenzij ze jenkt
Nopequote:
Gezien de locatie vraag ik me wel echt af wat de context verder isquote:Op zondag 22 december 2019 10:06 schreef bitterbal het volgende:
Gister avond hier een 20 jarige jongen doodgestoken![]()
Geef iemand gewoon een vuist joh met dat achterlijke gesteek.
Is de eerste zwangerschap een voorteken voor volgende? Of kan elke zwangerschap anders lopen?quote:Op zondag 22 december 2019 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Ik had bedacht dat ik een gezin met twee of drie kinderen wel tof vond, maar ik vond de zwangerschap echt hels.
Tijd erna ook compleet ontregeld geweest op autoimmuungebied en toen knoop doorgehakt dat hoe tof mijn dochter ook is, ik dát traject niet nog eens wilde doormaken.
Dus blijft bij eentje, en is prima zo
Ja geen idee. Blijkbaar 3 verdachte opgepakt waarvan 1 een thuis bezorgdjasje aan hadquote:Op zondag 22 december 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien de locatie vraag ik me wel echt af wat de context verder is
quote:De ouders van Bilal waren volgens Jansen bij familie in Turkije, zij komen nu terug naar Nederland.https://www.omroepwest.nl(...)1YrB7ainrKrFdeAT-z-s
Volgens mijn gynaecoloog vrij grote kans op nog een keer prijs bij een volgende in mijn geval dus ik ga het er niet op gokkenquote:Op zondag 22 december 2019 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is de eerste zwangerschap een voorteken voor volgende? Of kan elke zwangerschap anders lopen?
Aydin is een Turkse achternaam ja.quote:Op zondag 22 december 2019 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Blijkbaar 3 verdachte opgepakt waarvan 1 een thuis bezorgdjasje aan had
Slachtoffer heet Bilal dus misschien Turks of Marokkaans?
20 pas.. Die verdachte als ze het gedaan hebben zullen vast ook niet veel ouder zijn.
[..]
snap ik jaquote:Op zondag 22 december 2019 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mijn gynaecoloog vrij grote kans op nog een keer prijs bij een volgende in mijn geval dus ik ga het er niet op gokken
Mja sneu voor iedereen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Aydin is een Turkse achternaam ja.
Ben benieuwd naar het verhaal eromheen, nasty vast
Zieke shit
Ja absoluut, een baby ongecontroleerd in je voelen bewegen is ook écht heel erg mafquote:Op zondag 22 december 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap ik ja![]()
Het is sowieso absurd dat je lichaam een heel nieuw leven kan creeren.
Ja man, dramaquote:Op zondag 22 december 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja sneu voor iedereen.
Kwam gister avond thuis en zag overal politie rijden. Tijdje terug is daar op dezelfde plek ook al geschoten en heeft een toevallige automobilist kogels in zijn ruit gekregen terwijl hij daar reed.
Lekker platgooien dat stukje :p
Terwijl je in de auto naast je ruftende hond zit?quote:
ouders op de achterbank.. alles.quote:Op zondag 22 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Terwijl je in de auto naast je ruftende hond zit?![]()
Die samen ook aan de gang, hont erbij, why notquote:Op zondag 22 december 2019 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ouders op de achterbank.. alles.
GA niet kijken .quote:Op zondag 22 december 2019 12:03 schreef Karzai het volgende:
ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAR
straks Ajax-Ado
cumswappen etcquote:Op zondag 22 december 2019 10:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Die samen ook aan de gang, hont erbij, why not
in de tram kan de radio gewoon aan toch?quote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit nu op locatie zonder tv. Gaat beetje lastig
Je Excel.dot/nazi bestandje klopt niet helemaal.quote:Op zondag 22 december 2019 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
in de tram kan de radio gewoon aan toch?
jezus, chagarijnig omdat je op zondag moet werkenquote:Op zondag 22 december 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je Excel.dot/nazi bestandje klopt niet helemaal.
Nee hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 12:08 schreef MCH het volgende:
[..]
jezus, chagarijnig omdat je op zondag moet werken
Kun jij niet even terug naar CUL SCquote:Op zondag 22 december 2019 12:08 schreef MCH het volgende:
[..]
jezus, chagarijnig omdat je op zondag moet werken
Xdquote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun jij niet even terug naar CUL SC
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast, nee kan nietquote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou lachen zijnquote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ban?quote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef MCH het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast, nee kan niet
ja, en nu moet ik hier mn dagen slijten. Ik ben blij voor je dat je een mooi Zweeds hertje hebt weten te strikken.quote:
Lekkere azijn gekocht?quote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef MCH het volgende:
[..]
is dit serieus een vraag die je moet stellen gast, nee kan niet
Lekker man ouwe reusquote:Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker wat pistoletjes afbakken straks. Brietje of een blauwaderkaasje erop en smullen maar. Darts op den TV en nergens meer heen voorlopig
Wanneer begint je winterslaap?quote:Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga lekker wat pistoletjes afbakken straks. Brietje of een blauwaderkaasje erop en smullen maar. Darts op den TV en nergens meer heen voorlopig
Nou, ik denk vanavond. Tussen de sessis nog even het oud papier bij de weg en dan onder fleecedekentje kruipenquote:Op zondag 22 december 2019 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon interesseEn stiekem beetje jaloers.
Fleecequote:Op zondag 22 december 2019 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik denk vanavond. Tussen de sessis nog even het oud papier bij de weg en dan onder fleecedekentje kruipen
Ook een manier om je stookkosten laag te houdenquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fleece
Ik heb nu mijn fleece broek aan die ik alleen thuis draag. Is eigenlijk een semi ski broek.
quote:Op zondag 22 december 2019 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop vandaag trouwens ook in huispakHoef toch de deur niet uit. Ja voor het oud papier vanavond dus maar dat doe ik wel als niemand kijkt
Aw bah smerig. Roken.quote:Op zondag 22 december 2019 12:46 schreef Karzai het volgende:
Nu alle raampjes open even luchten, maar ik rook ook binnen. 18,5 graden
Niet perse daarom, maar is gewoon een lekkere broekquote:Op zondag 22 december 2019 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een manier om je stookkosten laag te houden
ik heb geen balkonquote:Op zondag 22 december 2019 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aw bah smerig. Roken.![]()
binnen roken![]()
Ik heb ook ooit binnen gerookt toen ik in een studentenwoning woonde, maar tegenwoordig vind ik het super smerig ruiken als ik bij mensen ben die binnen rokenquote:Op zondag 22 december 2019 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aw bah smerig. Roken.![]()
binnen roken![]()
Ik zit ook altijd in een joggingbroek enzo in huis hoorquote:
Jezus. Das toch niet te doen johquote:Op zondag 22 december 2019 12:46 schreef Karzai het volgende:
Nu alle raampjes open even luchten, maar ik rook ook binnen. 18,5 graden
Ik zit nu in zo'n lange thermische ski-onderbroek.quote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd in een joggingbroek enzo in huis hooren ga daar ook rustig mee een kleine boodschap doen, honden uitlaten..
En nu ook dus lang in de auto zitten
Die van Craft zijn wel nice! Heb ik thermo ondergoed van voor tijdens het fietsen!quote:Op zondag 22 december 2019 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een zwarte eigenlijk. Van Craft.
Ja daar gebruikte ik ze ook voor toen ik een paar jaar geleden veel fietste voor mijn werkquote:Op zondag 22 december 2019 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die van Craft zijn wel nice! Heb ik thermo ondergoed van voor tijdens het fietsen!
Oh, dat wil nog wel jaquote:Op zondag 22 december 2019 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker door de wasstraatquote:Op zondag 22 december 2019 13:02 schreef Bos81 het volgende:
ZO even Sjefke uitlaten en daarna de kleine doerak even wassen.
die komen bij mij gewoon in de brievenbusquote:Op zondag 22 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
okay het is droog, even wandelen en op kerstkaart jacht
Ik heb er toen meteen twee sets gekocht, maar ik gebruik alleen de bovenstukken. De onderbroeken onder fietsbroeken vind ik eigenlijk gewoon kut.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar gebruikte ik ze ook voor toen ik een paar jaar geleden veel fietste voor mijn werkMaar ik had ze eigenlijk gekocht voor onder de skibroek. Voor toen ik naar Groenland ging. Werkt prima
quote:Op zondag 22 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
okay het is droog, even wandelen en op kerstkaart jacht
Gewoon in de machine, past ie makkelijk inquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon in de machine, past ie makkelijk in![]()
Dat klinkt voor mijn doen best weinig, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat als ik een jaar geleden naar mijn ouders heen en terug fietste ik al een kleine 40km erop had zittenquote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had ze ook gewoon onder spijkerbroeken hoorAls ik zeg "veel fietsen voor mijn werk" hebben we het over 40-45 km per week
die heb ik ook voor in mn motorpakquote:Op zondag 22 december 2019 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen menstruatie meer zou prima zijn jaquote:Op zondag 22 december 2019 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
GEFELICITEERD MOLO![]()
![]()
Overgang op komst ja?
Je moet nog een broertje of zusje maken voor larfquote:Op zondag 22 december 2019 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen menstruatie meer zou prima zijn ja
Stiekem hier de helft van de reden om Muis nu al zwanger te willen krijgen, even een pauze daarvanquote:Op zondag 22 december 2019 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen menstruatie meer zou prima zijn ja
Je moet je muil houdenquote:Op zondag 22 december 2019 13:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet nog een broertje of zusje maken voor larf
Is ze dan zo erg niet te genieten?quote:Op zondag 22 december 2019 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem hier de helft van de reden om Muis nu al zwanger te willen krijgen, even een pauze daarvan
Zwangere vrouwen libido'squote:Op zondag 22 december 2019 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem hier de helft van de reden om Muis nu al zwanger te willen krijgen, even een pauze daarvan
Ik geniet altijd van haar. Soms van haar aanwezigheid en soms van haar afwezigheidquote:
Wordt dan alleen maar ergerquote:
Jij zegt soms echt rare dingen over je vriendin.quote:Op zondag 22 december 2019 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga me maar even inlezen over kloon technologie, ben bang dat ik het nodig ga hebbenquote:Op zondag 22 december 2019 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt dan alleen maar erger![]()
Tenzij kwalen 😅
Leuk kennis met je te makenquote:Op zondag 22 december 2019 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij zegt soms echt rare dingen over je vriendin.
nee niet in het openbaar, dat snap ik ook nog net welquote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef Molo het volgende:
Mannen in trainingsbroek in het openbaar trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GHB.quote:Op zondag 22 december 2019 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga me maar even inlezen over kloon technologie, ben bang dat ik het nodig ga hebben
Dan is Helmond echt niks voor jouquote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef Molo het volgende:
Mannen in trainingsbroek in het openbaar trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte mien jongquote:Op zondag 22 december 2019 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga me maar even inlezen over kloon technologie, ben bang dat ik het nodig ga hebben
Frantic niet lees ik netquote:Op zondag 22 december 2019 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee niet in het openbaar, dat snap ik ook nog net wel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |