Ok ok, interessant. En op de korte termijn?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral op de lange termijn denk ik, helaas.
Vanwege Blind? Ik zie het eigenlijk alleen zitten als er een stabiele verdediger naast hem speelt. Martinez blijft af en toe een druistige jongen en zeker in Europa en bij Getafe ga je daar problemen mee krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral op de lange termijn denk ik, helaas.
Wie wil je daar anders neerzetten als Blind er nog niet is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanwege Blind? Ik zie het eigenlijk alleen zitten als er een stabiele verdediger naast hem speelt. Martinez blijft af en toe een druistige jongen en zeker in Europa en bij Getafe ga je daar problemen mee krijgen.
Dan moet je wat mij betreft gaan investeren in een middenvelder; een fatsoenlijke controleur hebben we anders niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil je daar anders neerzetten als Blind er nog niet is?
Veltman daar tegen Getafe sta je ook met 10 man.
Nee nee inderdaad, wie zouden we moeten halen als controller?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je wat mij betreft gaan investeren in een middenvelder; een fatsoenlijke controleur hebben we anders niet.
Sander Berge genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je wat mij betreft gaan investeren in een middenvelder; een fatsoenlijke controleur hebben we anders niet.
Dat zou ik sowieso doen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij staat echt als een patatje te gooienquote:
quote:
Hef op die clubquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Mani89 het volgende:
GEWELDIG!
MAAR WIE MOET DE CONTROLEUR WORDEN VAN AJAX?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Gilding en O'Brien kinderen zouden maken lol.
Sander Bergequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Mani89 het volgende:
GEWELDIG!
Midtsjøquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Mani89 het volgende:
GEWELDIG!
the Queen of the Palace JAAAAAAAAAtwitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 22:27:04FALLON TAKES OUT 131!!!What a finish from the Queen of the Palace as she lands a huge one to level at 2-2 in the opening set. #WHDarts https://t.co/cKB0PKlcUN reageer retweet
quote:
NOS Eredivisie.quote:
Wayne Rooney zou willen dat hij er als baby zo uit had gezien.quote:
WANNEER BEN JE DAN GESTOPT MET DE PIL ZONDER MIJ WAT TE ZEGGEN? JE VIERT DIE STOMME KERST MAAR ALLEEN!quote:
Dit is een incident natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensur staat bij de bookmakers nog steeds op 1.22
Misschien heet hij Simon Zijlemans?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar is de sympathieke @:zipportal vanavond
Lijkt me ook, maar met nog 2 incidentjes staat ze in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is een incident natuurlijk
Wil je hem houwe? Hou die ding maar! Ik hoef hem niet!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
WANNEER BEN JE DAN GESTOPT MET DE PIL ZONDER MIJ WAT TE ZEGGEN? JE VIERT DIE STOMME KERST MAAR ALLEEN!
Suzuki en Ashton zijn ook prima. En Dobro als ze het heeft ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
Als Sherrock zo blijft gooien is dat vrouwen WK in elk geval een formaliteit.
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Er begint NU ook een alleraardigst bokswedstrijdje.
Boksenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik mag hopen dat de DRT'ers dit prefererenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Boksen is voor proleten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Hopen breekt B Hari zijn klaparm.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Goed verwoord.quote:
Neequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Maar hebben mannen bij deze sport überhaupt een voordeel? Het is geen kracht of duursport... (tenzij je Vincent heet)
Ze hebben vooral meer ervaring op niveau.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Maar hebben mannen bij deze sport überhaupt een voordeel? Het is geen kracht of duursport... (tenzij je Vincent heet)
Druistig, geen inzicht, niet snel op langere afstanden en hij wordt tegen een fysiek sterke spits als een kleuter weggezet. Plus je haalt het enige wat enigszins functioneert op het middenveld weg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanwege Blind? Ik zie het eigenlijk alleen zitten als er een stabiele verdediger naast hem speelt. Martinez blijft af en toe een druistige jongen en zeker in Europa en bij Getafe ga je daar problemen mee krijgen.
Berge zal niet meer haalbaar zijn, maar zo'n soort gozer heb je wel nodig naast een Martinez. Pröpper zou ik ook geen nee tegen zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conditioneel voordeel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
quote:
Fallon zit aan de medicijnen vanwege een ziekte na haar zwangerschap vandaar dat ze beter presteert.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Dat vind ik wel altijd een beetje matig.quote:
Geen idee in hoeverre de hersenen van mannen en vrouwen van elkaar verschillen, maar dan zou er op mentaal vlak nog iets kunnen verschillen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Momo het volgende:
Dat is het ook, maar je doet er niks aan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd een beetje matig.
Zou dat echt uitmaken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Fallon zit aan de medicijnen vanwege een ziekte na haar zwangerschap vandaar dat ze beter presteert.
Sowieso heeft die geen jaar om over naar huis te schrijven om eens een understatement te gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef Doevelaer het volgende:
Is Mensur niet altijd slecht op het WK?
Nober zit te trollen.quote:
Misschien. Medicijnen kunnen je rustiger maken he. En als je rustig bent gaan pijlen makkelijker de goede kant op.quote:
RitalinGenotquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Misschien. Medicijnen kunnen je rustiger maken he. En als je rustig bent gaan pijlen makkelijker de goede kant op.
Wel gehad in het verledenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Mensur last van darteritis? Hij probeert die pijlen er bijna in te duwen
Nee, dat is z'n stijlquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Mensur last van darteritis? Hij probeert die pijlen er bijna in te duwen
Jup.quote:
Met die zwakke 3x19 jaquote:
Wel irritant dat jouw TV voor loopt.quote:
De kat zit al aan tafel hier voor het kerstdiner.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel irritant dat jouw TV voor loopt.
Ik drink buiten de vakanties om alleen op de vrijdag en zaterdag. Bij de vakanties altijd wat meer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jeetje Stijn, moeten we ons al zorgen gaan maken of je een alcoholist gaat worden?
Suljo is subtop. Wanneer won hij een toernooi?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar, Suljo er ook uit zou niet goed zijn voor t toernooi.
Je hebt toch niks aan Suljovic joh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar, Suljo er ook uit zou niet goed zijn voor t toernooi.
Wie is dan echte top? Alleen MvG?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suljo is subtop. Wanneer won hij een toernooi?
Van brood krijg je ook al kanker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
IK HOORDE GISTEREN BIJ NIEUWSUUR DAT OVERMATIG ALCOHOLGEBRUIK EEN KATALYSATOR VOOR KANKER KAN ZIJN DUS JE MAG OOK AL NIET MEER DRINKEN.
In 2018 was hij dichtbij de World Matchplay in een zinderende finale waar hij met 19-21 van Anderson verloor. Het is subtop, maar niet om denigrerend over te doen. Zijn WK-trackrecord is simpelweg niet best.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suljo is subtop. Wanneer won hij een toernooi?
we zijn niet doofquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
IK HOORDE GISTEREN BIJ NIEUWSUUR DAT OVERMATIG ALCOHOLGEBRUIK EEN KATALYSATOR VOOR KANKER KAN ZIJN DUS JE MAG OOK AL NIET MEER DRINKEN.
Brood is slecht voor jequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van brood krijg je ook al kanker.
Blijft weinig over.
Het nieuws was juist dat bijna niemand dat schijnt te weten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
ik hou het weer even droog vandaagquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het nieuws was juist dat bijna niemand dat schijnt te weten.
Ricoquote:
Co Stompe jr. een trauma bezorgen allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hou het weer even droog vandaag![]()
Maar ja wat heeft het voor zin als je morgen onder een tram loopt?
the gentl giantquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:46 schreef BB-King het volgende:
Mensur is te sportief. Een echte gentleman!
Ja ik weet hetquote:
nou ja of onder een andere tram heaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co Stompe jr. een trauma bezorgen allen.
'Wie kookt het best de aardappels' of 'Wie kan het snelst stofzuigen' is ook niet heel spannend natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwen hebben geen competitiedrang volgens Zjak.
Dat hoef ik niet te zien.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien.
Stofzuigen is een sport.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Wie kookt het best de aardappels' of 'Wie kan het snelst stofzuigen' is ook niet heel spannend natuurlijk
Natuurlijk niet.quote:
Oh joh, alweer een blessure? Wat een toeval joh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:54 schreef wdn het volgende:
Badr verliest D:
achilles? of zijn been gebroken?
die loopt te schelden
deed een hele goede draaikick en ik denk dat hij zijn enkel breekt ofzo tijdens de landingquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh joh, alweer een blessure? Wat een toeval joh.Hier geloof ik geen zak van
Beetje zoals polshoog in Rio, prachtige pot maar dat boegeroep kan echt niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja klopt. Kan eigenlijk niet
Dopingcontrole zal wel na de finale pas zijn want seksisme.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk kan @:Nober de hype nog aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |