Ook nog veel te lang doorspelenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan je toch niet als opkomstnummer nemen Glen.
Uhh geen idee, ik kan me alleen herinneren dat ik hem een paar keer gehoord heb dit jaar.quote:
Dit was altijd mijn lijfspreuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:13 schreef KennyPowers het volgende:
feel allen
'Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
Before I fall in love
I'm preparing to leave her
me_irl
Feitelijk onjuist. Dat zit @clavier al jaren met @wimderon als tweede man.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Negativiteit allemaal. Ik zit vooraan op de Durrant trein.
Hoe snel gaat wimderon over Target zeuren?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe snel gaat Zjak over de flights van Glen zeuren?
Oh ja dus toch. Angels is echt ruk als een walkon song lol.quote:
Vooraan is dan ook een relatief begrip.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Dat zit @:Clavier al jaren met @:Wimderon als tweede man.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:13 schreef KennyPowers het volgende:
feel allen
'Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
Before I fall in love
I'm preparing to leave her
me_irl
smithsgodenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was altijd mijn lijfspreuk.
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry and you want to die
Ik dacht dat dit je lijfspreuk wasquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was altijd mijn lijfspreuk.
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry and you want to die
Mani gaat er niet op vooruitquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit je lijfspreuk was![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nee dat doe ik alleen om diep over te komen terwijl ik net doe alsof ik weet wat het betekent maar eigenlijk gewoon de teksten overneem van iemand met een ernstig drankprobleem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit je lijfspreuk was![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Mag niet van de PDC.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:16 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat Durrant geen Middlesbrough shirt meer aan heeft, or flights die er naar refereren.
Ik snap echt niet dat mensen daar voor hun plezier naar gaan kijken. Maar goedquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Trouwens even Glory op het tweede scherm aangezet.
Het domste programma dat ik OOIT heb gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zapte net per ongeluk langs "De ijzersterkste"
Nee, dit kan niet.
Hoe laat begint Rico - Badr?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Trouwens even Glory op het tweede scherm aangezet.
Zappen als er een WK darts isquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee, dit kan niet.
Ik dacht dat we met de curling quiz alles al gehad hadden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het domste programma dat ik OOIT heb gezien.
Dat zei ik net, Welmoed in een strak pakkie genotquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee, dit kan niet.
Smerige stoephoeren gadverdamme.quote:
Want NEDERLANDERSquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo zijn er zoveel mensen geïnteresseerd in dat boksen?
Snap dat echt niet.
Alle racistische FVD stemmers hopen te zien hoe een Marokkaan kapot wordt getrapt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo zijn er zoveel mensen geïnteresseerd in dat boksen?
Snap dat echt niet.
Welmoedquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Nee, dit kan niet.
Hankey na 20 jaar met dezelfde pijlenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Blijf het fascinerend vinden dat spelers met zulke gladde barrels kunnen gooien.
s/o jenkins, a. smith
Oh, net afgelopen. Zegt me niksquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het domste programma dat ik OOIT heb gezien.
Een Ted Hankey, een Bunting, een Andy Baetens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Blijf het fascinerend vinden dat spelers met zulke gladde barrels kunnen gooien.
s/o jenkins, a. smith
Ah jij gaat dus ook kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle racistische FVD stemmers hopen te zien hoe een Marokkaan kapot wordt getrapt.
Er gaat er in ieder geval ook sowieso één uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met twee NEDERLANDERS tegen elkaar wint er altijd een NEDERLANDER.
Zo'n primitief circus wil ik part noch deel aan hebben.quote:
Badr komt uit voor de Marrokkaanse vlag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met twee NEDERLANDERS tegen elkaar wint er altijd een NEDERLANDER.
Marokko hebben we zo goed als gekoloniseerd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:24 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Badr komt uit voor de Marrokkaanse vlag.
Alleen Cross beter in 2018.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:26 schreef spleeh het volgende:
Bunting trouwens ook al 27e geplaatst op z'n eerste wk
Zich lam geschrokken toen hij per ongeluk in de spiegel keek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
Wat is het verhaal achter geen Maijer? Koert zal wel een of andere 2. Bundesliga-wedstrijd moeten vollullen.
Moet naar dat vechten toe blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
Wat is het verhaal achter geen Maijer? Koert zal wel een of andere 2. Bundesliga-wedstrijd moeten vollullen.
Zit bij Glory naar schijnt of ene of ander dingquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
Oh ja daar weet hij vast wel veel van of zoquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet naar dat vechten toe blijkbaar.
Koert is zijn verjaardag vierenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
Niet als een ware autist dat totaal negerenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koert is zijn verjaardag vieren
Oh, dat is wel leuk. Hoera.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo moeilijk zal dat allemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar weet hij vast wel veel van of zo
Dat kan ook prima in studio, gebakkie bij (frituurhapjes)quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet als een ware autist dat totaal negeren
Ja, zegmaar zoquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook prima in studio, gebakkie bij (frituurhapjes)
Schitterendquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, zegmaar zo
https://twitter.com/rtl7darts/status/1208479653142441985
!!!!twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 21:29:10News from the practice room...Fallon Sherrock has won the bull-up and will throw first! reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
!!!!twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 21:29:10News from the practice room...Fallon Sherrock has won the bull-up and will throw first! reageer retweet
UN-BE-LIE-VA-BLEquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
De Sky-hype is groter dan alles hypes van RTL bij elkaar opgeteld. Ze zijn al dagen aan het aftellen, beschouwen, analyseren, opbouwen en hypen. Snap niet dat je daar naar verlangt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
The Piemanquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
s/o jenkins, a. smith
Niet bij de PDC in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Taylor won natuurlijk ook het WK bij z’n debuut
Ik verwacht niks anders.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks verliest Sherrock gewoon met 0-9, 70 gem...
Oh crap, het was Priestley die won bij z’n debuut, Taylor het tweede jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet bij de PDC in ieder geval.
BDO wel?
Boulevard!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wat doet Zijleaids eigenlijk buiten de Europa League nog bij RTL?
Sjerrok gaat geen pepernoot raken, veels te druk gehad met randzaken en interviews laatste dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:44 schreef Platinumgoat het volgende:
Zou het wel mooi vinden als Sherrock wint. Dan wordt Kerst denk ik naar haar vernoemd. Weer 5 dagen ultieme hype!!
😂quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Damon Heta is zo'n autist die gewoon 8 uur lang pijlen gaat keilen in recreatieruimte zonder ook maar iets te zeggen.
Zwaktebod, dit. Jose had in elke leg kansen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Schroeien tegen mijn Sousa en rondje later weer de vloergod uithangen. Klootzak.
Een kritische noot richting Jos is ook wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Schroeien tegen mijn Sousa en rondje later weer de vloergod uithangen. Klootzak.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zwaktebod, dit. Jose had in elke leg kansen.
Daar hebben jullie ook HELEMAAL GELIJK in.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een kritische noot richting Jos is ook wel op zijn plaats.
Schroeien? Gooide hij niet onder 95 gemiddeld?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Slechte verliezer ben je.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben jullie ook HELEMAAL GELIJK in.
Ik was niet sarcastisch treurwilg.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch treurwilg.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:51 schreef polderturk het volgende:
Goed dat Justin Pipeslet eruit ligt.
Michael van Gerwen is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:53 schreef Platinumgoat het volgende:
Cadby enige crimineel met een tourkaart!
Dan moet ik je toch teleurstellen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:53 schreef Platinumgoat het volgende:
Cadby enige crimineel met een tourkaart!
@Cadbyquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou ophouden met Cadby mentionen.
Ohja 😭quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Michael van Gerwen is het hier niet mee eens
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef Platinumgoat het volgende:
Jaaaa finish het Durrant. Ik wil Sherrock zien voor het kickboksen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laten we nou niet te vroeg een oordeel over haar Fallon
Fixedquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Gurney eruit is in ieder geval mooi
Je bent goed ziedend vanavond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef Mani89 het volgende:
En nu kappen met die achterlijke Heta hype. Die gozer kan er helemaal niks van.
Met first to 3 sets prima, ja.quote:
Net als elke mannelijke darter dus.quote:
"Maar ja, dom dat neukte meestal wel lekker makkelijk weg en was ook makkelijker te dumpen dan de meer belezen kipjes wier vakken ik in de loop der jaren had bijgevuld"quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:05 schreef BB-King het volgende:
THE MENSUR gaat schroeien.
De dubbel 14 gaat de beslissing geven.
Is dat nu al? Diep in de nacht altijd toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ook even een streampje van de bekerloting inshallah.
Ze gaan tot de finale doorlotenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat nu al? Diep in de nacht altijd toch?
Voorgekookte brackets, niks aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze gaan tot de finale doorloten
Dagjesvolk lopen weg...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is hier smerig rustig. Iedereen in het bokstopic?
Boksen is geen sport.quote:
Het is geen HOLLANDSE avondquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is hier smerig rustig. Iedereen in het bokstopic?
Die wijven gunnen elkaar het licht in de ogen niet.quote:
Hey! Weet je wie trouwens wel te gek zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de een een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nooit jaloers! Nooit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: "Nou zo kan ik er ook uitzien."..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die wijven gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Gelukkig zijn wij mannen anders. Staan altijd klaar voor elkander.
Dit is DRT.quote:
Met dat als opkomstlied zul je nooit iets winnen.quote:
Prima loting, joh.quote:
Vince Dekker die vooral lekker in de kantine wil zuipen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vince Gino Dekker alsnog in de Arena, jawel
Alleen non-mensen gebruiken dat natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat als opkomstlied zul je nooit iets winnen.
Wat hebben Gerard, Rene en Gordon hiermee te maken? Staan die ook weer in de ArenA binnenkortquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima, wedstrijdje rust voor de toppers
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat als opkomstlied zul je nooit iets winnen.
100 keer liever dit dan een kuitenbijterduel tegen Heerenveen, Heracles of Willem II hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n amateurclub thuis zit toch niemand op te wachten joh.
NAC zal er anders wel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n amateurclub thuis zit toch niemand op te wachten joh.
Uit naar GAE of NAC had ik wel prima gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
100 keer liever dit dan een kuitenbijterduel tegen Heerenveen, Heracles of Willem II hoor.
Gelukkig zijn ze nu weer dronken STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS aan het zingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit publiek is echt mensonterend.
RIP.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh naar Heracles of Vitesse, leuk. Angstgegners.
PSV moet altijd uit in de beker, volgens PSVCL.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach PSV laat de beker toch lopen - @:PSVCL
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Vast al vaak gevraagd maar wie zou sherrock doen
Meh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou Mensur doenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb hem liever op het middenveld, ja. Is dat een mogelijkheid morgen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind jij van Martinez centraal achterin? Ik vind dat hij daar alles voor tekort komt.
Achquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Geef mij o'brien maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Als Gilding en O'Brien kinderen zouden maken lol.quote:
Vooral op de lange termijn denk ik, helaas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hem liever op het middenveld, ja. Is dat een mogelijkheid morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |