Ik zou dat dus nooit doen, een eerste date thuis plannen en de kinderen erbij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijnkwam de 1e keer thuis bij mij en dat terwijl mn kinderen er ook waren... voelde goed en blijkt achteraf ook goed te zin , terwijl ik ook al wel eens een raar gevoel hev gehad bij een situatie en dan dus ver van huis afspreek
Nu moet ik zeggen dat t ook niet ver van tevoren gepland was... daarna is elke date zonder kids geweest, maar dat is best een uitdaging als je 24/7/365 de zorg alleen hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, een eerste date thuis plannen en de kinderen erbij.
Ze leren hem als het klikt later nog wel kennen.
Haha, wat een zwart witte aannames weer en drie kwart van de (negatieve) reacties komen van vrouwen die al in een relatie zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
wat een onzin, haal jij dan iedere onbekende in je huis? Ik zou als vrouw gewoon wat voorzichtiger zijn. Dat weten ze zelf vaak ook wel.
Dat je als man geen idee hebt zegt al genoeg over hoe goed jij met vrouwen bekend bent.
Dat moet maar net kunnen he.. als je fulltime voor je kinderen zorgt is dat een aardige uitdaging.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, een eerste date thuis plannen en de kinderen erbij.
Ze leren hem als het klikt later nog wel kennen.
Owja bezette vrouwen hebben natuurlijk nooit gedate of weten niet wat zij zouden doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, wat een zwart witte aannames weer en drie kwart van de (negatieve) reacties komen van vrouwen die al in een relatie zitten.
Als ik zie hoe vaak sommige mensen hier daten... zo veel oppas heb ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Zeker voor een eerste date, regel je dan toch oppas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |