Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Toon Greebe doet daar toch ook aan mee?
Ik zie dat Toon dit jaar nog het Polish Open heeft gewonnen, dat is wel razend knap.quote:
Correct. Gooide laatst op de Nederlandse Ranking een bizar goede kwartfinale en nog verloren van Telnekes. 2 x 11-darter en Telnekes 12 laatste leg, walgelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie dat Toon dit jaar nog het Polish Open heeft gewonnen, dat is wel razend knap.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:35 schreef El-Stinho het volgende:
Niet beginnen over Wright v Malicdem, maar over Van de Pas. Prioriteiten.
Hij zette zijn beste beentje voor op dat toernooi. Mooi om te zien!quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie dat Toon dit jaar nog het Polish Open heeft gewonnen, dat is wel razend knap.
Leuke grap Ton Kas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij zette zijn beste beentje voor op dat toernooi. Mooi om te zien!
Handicap, Co en Koert.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
Wie zitten er in de RTL studio allen:?
Wie volgt al die muziek nouquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:41 schreef StephanL het volgende:
LOL wat een algemene kennishebben die gastenOf eigenlijk helemaal niet.
Wie artiesten zijn van bepaalde nummers is wel te missen als je daar niet echt veel interesse in hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:41 schreef StephanL het volgende:
LOL wat een algemene kennishebben die gastenOf eigenlijk helemaal niet.
Gebekt met Dafne.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
Heeft hij schuft in zijn gezicht/nek?
zelfde dieet als dafne schippersquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
Heeft hij schuft in zijn gezicht/nek?
Je zou verwachten, de White Stripes wel te kennen. Mega hit gehad met Seven nation Armyquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie volgt al die muziek nou
quote:
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
zelfde dieet als dafne schippers
Ik ken ze wel, maar zou niet weten hoe ze eruit zien genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zou verwachten, de White Stripes wel te kennen. Mega hit gehad met Seven nation Army
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zou verwachten, de White Stripes wel te kennen. Mega hit gehad met Seven nation Army
Nummer wel, maar geen idee hoe al die lui eruit zien hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb je de 1,9 odd woensdag meegepakt?quote:
Slecht gejat nummer van alle Duitsers zijn homo'squote:Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deze pot ook weer, odd van 1.90quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar zou niet weten hoe ze eruit zien genot.
quote:Tibor vV
2 jaar geleden (bewerkt)
Iedereen die zegt dat die Naomi mentale problemen heeft, dat heeft die hele mongolen familie, inclusief van Gerwen. Naomi Grovers heeft hetzelfde gehandicapte hoofd als d'r geldbeluste moeder. Als ze respect hadden voor die Naomi hadden ze het buiten de media gehouden, ook omdat je kan niet veel geld verwachten als het verhaal zo naar buiten wordt gegooid. Verder was het maar een naaktfoto, dat van Gerwen nog steeds als een volwassen kleuter de hand niet schudt van Klaasen zegt meteen dat van Gerwen mentaal is zoals zijn uiterlijk doet vermoeden; een volwassen baby.
Ok kan gebeuren. Laatste jaren moet ik zeggen dat ik nieuwe muziek ook amper ontdek. Zal de leeftijd wel zijn en weinig tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nummer wel, maar geen idee hoe al die lui eruit zien hoor.
Jazeker, las de tip zelfs op Fokquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de 1,9 odd woensdag meegepakt?
Het is echt lachwekkende onzin. Vijf van de 24 tot nu toe. Valt ontzettend mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:47 schreef KennyPowers het volgende:
"De toppers vliegen er steeds meer uit"
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het interieur van Keegan Brown allen (geen grap dit is zijn huis)
[ afbeelding ]
Stukje smegmaquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het interieur van Keegan Brown allen (geen grap dit is zijn huis)
[ afbeelding ]
Wright had echt smerig geluk gisteren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
Vorig jaar 13 seeds eruit van de 32; dit jaar pas 5 (lol)
Volgens mij heb ik 7 ingevuldquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom wind je je zo op om RTL, denk aan je hartquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
De stelligheid waarmee ze het constant herhalen is echt irritant.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom wind je je zo op om RTL, denk aan je hart
Zet gewoon Sky aan joh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee ze het constant herhalen is echt irritant.
Ik heb ook andere streams aanstaan makkerquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer komt de eerste heldere jongen bij dit spelletje?
Klopt, maar heb de hoop op verbetering opgegeven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De stelligheid waarmee ze het constant herhalen is echt irritant.
Seeds ≠ toppersquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
Die nuance legden ze pas gisteren, maar de afgelopen dagen heb ik te vaak: "En weer gaat een seed zitten!" gehoord.quote:
Als Niels had gezegd, de toppers hebben het lastig dit WK, zou je dat wel accepteren?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die nuance legden ze pas gisteren, maar de afgelopen dagen heb ik te vaak: "En weer gaat een seed zitten!" gehoord.
Dat zou ik wel accepteren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Niels had gezegd, de toppers hebben het lastig dit WK, zou je dat wel accepteren?
Seigo kwam woensdag ook pas in de tweede zet op gang.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eigen setje van Brown. Niks aan de hand allen.
Ik drink koffie momenteel en heb een stream van Mallorca v Sevilla openstaan.quote:
quote:
Op Mallorca wint Mallorca.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik drink koffie momenteel en heb een stream van Mallorca v Sevilla openstaan.
Nynketwitter:nynke twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:39:09@Japked @albertheijn Ja! Vind ik ook! Dat 'sarpassio' is hier een hit. reageer retweet
Sevilla zwijnde vlak voor rust doordat een voorzet onderweg nog werd aangeraakt door een Mallorca-speler. Geen 1-1.quote:
DOE NORMAAL.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef StephanL het volgende:
SarpassioNynketwitter:nynke twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:39:09@:Japked @:albertheijn Ja! Vind ik ook! Dat 'sarpassio' is hier een hit. reageer retweet
Waarom blijft Luukinho spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla zwijnde vlak voor rust doordat een voorzet onderweg nog werd aangeraakt door een Mallorca-speler. Geen 1-1.
Chicharito en Dabbur zijn absent, maar ik volg ook geen reet van die spitsenkeuzes. Sevilla is een raar team dat helemaal niet derde hoort te staan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom blijft Luukinho spelen?
Nienke heten met een Yquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef StephanL het volgende:
SarpassioNynketwitter:nynke twitterde op woensdag 11-12-2019 om 13:39:09@:Japked @:albertheijn Ja! Vind ik ook! Dat 'sarpassio' is hier een hit. reageer retweet
Brown spoort niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom doet Brown net alsof hij gooit voor elke beurt?
Van die lelijke beginsetjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
Asada heeft echt gruwelijk lelijke barrels
Nee, dat zijn mensen zoals jij die darten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef Zorro het volgende:
Paradarts, is dat met een parachute naar beneden komen zeilen en dan al dalende de pijltjes in het bord mikken?
SOWWWW HALLOquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen zoals jij die darten.
Nee, da's de bond tegen Dartsquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef Zorro het volgende:
Paradarts, is dat met een parachute naar beneden komen zeilen en dan al dalende de pijltjes in het bord mikken?
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ander woord voor wereldtalent dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De BDO dus?quote:
Sowowoowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sherrockgenot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, daar spelen ze dus darts voor gehandicapten.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yoghurt, eieren, wijn en een duinbrood.quote:
Saaiquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yoghurt, eieren, wijn en een duinbrood.
Hahahahaaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook nog altijd kampioen worden
Wie is die kale in de studioquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
SaaiSaar en Suus komen er bekaaid af.
Die is laag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Feyenoord ook.quote:
Gekke combinatiesport allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/wilcowassink/
Rolstoelbasketbal - autocross - darten - motorsport
Ik las uierboord.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yoghurt, eieren, wijn en een duinbrood.
Heeft hij een gemotoriseerde rolstoel?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gaan jullie dit kijken?quote:Boskamp gaat zelfs een reisprogramma maken met RTL over de bevrijding in de Tweede Wereldoorlog, zijn andere passie. “Van Londen via Normandië tot Schiermonnikoog gaan we.”
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja denk het ook ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Da's net zo onwaarschijnlijk als dat Asada dit nog gaat winnen
Asada is 0/10 op z'n dubbels.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Staat de altijd irritante klootzak Braun nou goed te speren? Of gooit Asada gewoon slecht?
Sylvana is een lieve meid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leo en Madam > Saar en Suusquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wilco Wassink maakt fotootjes van zijn hoge finishes.
Uiteraard. Die docu waarin hij naar Sobibor en het graf van Schindler gaat was ook wejelds. Die kampbewakers konden een partij ballen tegen die joden dat is nie mee normaa.quote:
kiezen: Tatjana in haar prime of sylvana?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schindler goed ventje man, niks mis mee. Lekker cadeautjes uitdelen aan die mensjes enzo he.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Uiteraard. Die docu waarin hij naar Sobibor en het graf van Schindler gaat was ook wejelds. Die kampbewakers konden een partij ballen tegen die joden dat is nie mee normaa.
Sylvana.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Poefbank het volgende:
[..]
kiezen: Tatjana in haar prime of sylvana?
Wat een smeerlappen he.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Uiteraard. Die docu waarin hij naar Sobibor en het graf van Schindler gaat was ook wejelds. Die kampbewakers konden een partij ballen tegen die joden dat is nie mee normaa.
Tatjana.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik kook lachend spaghetti voor haar wanneer ik er dan dagelijks op magquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind Sylvana niet zo bijzonder. Kan niet eens spaghetti koken.
Sylvanaquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En nu in 2019 lekker darten als een jonge god.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schindler goed ventje man, niks mis mee. Lekker cadeautjes uitdelen aan die mensjes enzo he.
bohhhhhhquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tatjana met haar korte zwarte pruik boh.
Die monsters krijgen al genoeg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
SaaiSaar en Suus komen er bekaaid af.
Dat filmpjetwitter:MvG180 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 12:20:16Don't know how to transport your Christmas presents? I’ve already found the perfect solution! Watch the @TrucksBlog commercial to find out. Still need a Christmas present for yourself? We’re auctioning the shirt from the shoot for a good cause: https://t.co/PWpV7zu6XT https://t.co/3mtvcw1Kw9 reageer retweet
Grafje opzetten voor extra inkomsten. Slim van die gozer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nu in 2019 lekker darten als een jonge god.
Werelds!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
VI topic voor het hele stukkie.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:25 schreef Doevelaer het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord ook nog kampioen wordt straks.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:25 schreef Doevelaer het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord ook nog kampioen wordt straks.
Treintje natspuiten om die joden te pesten maar ze hadden het gewoon warm weejewel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schindler goed ventje man, niks mis mee. Lekker cadeautjes uitdelen aan die mensjes enzo he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |