Eureka.....quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef Hanca het volgende:
Volgens Graus is hij de enige met begrip voor vegetariërs in de fractie, dus ik betwijfel of ze ooit vegetariër geweest is.
Dit bericht van GeenStijl zou ik maar niet vertrouwen, want Graus is toch ook al heel lang vegetarisch en toch doen ze alsof Ouwehand de enige is. Ook Thieme is trouwens een vegetariër (maar inmiddels geen kamerlid meer), net als De Groot van D66 (je weet wel, die van het halveren van de veestapel). Of er meer zijn weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Eureka.....
Ik heb mijn huiswerk toch niet goed gedaan.
Uitgerekend "GeenStijl" verlicht mij:
https://www.geenstijl.nl/(...)van-weekzondervlees/
Precies zoals ik het zei. Ik ga eens Googlen of er nog meer bevestigingen zijn.
Fleur begon dus weer vlees te eten toen de PvdD in de kamer kwam. Hoe triest kun je zijn?
"Sorry dier, ik moet je opeten, want ik zit bij een partij die geen vriendje wil zijn met een partij die vindt dat ik jou niet moet opeten."
![]()
Dit topic past ook wel in dat draadjetwitter:NydiaDamnHoney twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 12:29:11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Even gezellig een greep uit de krantenkoppen van 20191. KAN EEN MOEDER WEL PREMIER ZIJN? Een cruciale vraag waar we het antwoord misschien wel nooit op zullen weten (haar mannelijke voorganger had trouwens drie kinderen) https://t.co/LC7fJd8HzD reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop