abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190570665
Ik ben altijd wel enigszins gefascineerd door Fleur Agema.
Zij zit bij een partij die (understatement-mode-on) niet geheel mijn partij is (understatement-mode-off).
En toch doet zij dingen en staat zij voor dingen die ik wel OK vind.
Opkomen voor zwakkeren (bejaarden) bijvoorbeeld.
Vaak ook op een emotionele manier, dus ik heb wel het gevoel dat zij het meent.

Om de één of andere reden is zij verzeild geraakt bij de PVV.
Dat verplicht haar om een heel negatief beeld weer te geven van bv de islam.
En volgens mij ziet zij dat als "offer" dat ze moet brengen om haar eigenlijke beweegredenen "opkomen voor bv bejaarden" mogelijk te maken.
Ik meen wel eens gehoord te hebben ("correct me if I am wrong") dat zij ooit vegetariër was, maar dat ze daarmee gestopt was toen Marianne Thieme van de PvdD in de kamer kwam.
Dat ze dus vanwege haar partij (de PVV) iedere schijn van verbondenheid met een nieuwe "tegenpartij", de PvdD in dit geval, moest vermijden.
Maar van dat vegetariër zijn, ben ik nooit meer iets tegengekomen. Wie weet dit?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_190570787
Super lekker vind ik haar niet, al heeft ze wel goeie memmen
pindazakje
pi_190571958
Iets recht lullen wat krom is noemen ze dit.

Je vindt haar wel interessant, maar hebt een hekel aan de PVV, dus ga je om het voor jezelf te verantwoorden zoeken naar aanwijzingen dat zij daar tegen haar zin zit.
  zaterdag 21 december 2019 @ 11:28:03 #4
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_190572207
Wat die krullenbol doet voor dieren sta ik ook achter, al vind ik de PVV verder niks. Denk dat ze heus de standpunten omtrent de islam kennen en er zich in kunnen vinden, dat is nou namelijk niet iets wat weinig leeft binnen de partij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_190572950
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wilders bij Barend & Van Dorp 24-09-2001 (video)

Dit is een interview tussen Geert en Barend/van Dorp, een paar weken na "9/11".
"Er is niets mis met de islam".
Zo zie je hoe zeer iemand in staat is zijn/haar mening te confirmeren naar de luim van de "broodheer".
"Wiens brood men eet, diens woord men spreekt"
Waarom zou dat nu niet betrekking hebben op Fleur. Er zijn ook PVV'ers die zich bekeerd hebben tot de islam. Dat maakt hen interessant en zo mogen ze weer hun zegje doen bij Matthijs.
pi_190577861
Volgens Graus is hij de enige met begrip voor vegetariërs in de fractie, dus ik betwijfel of ze ooit vegetariër geweest is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:10:32 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190578032
Tja je hebt ook atheisten en moslims bij het CDA. Is het werkelijk zo ongeloofwaardig dat al die PVV kamerleden ook andere prioriteiten hebben dan de Islam bestrijden?

Fleur is een mooie en getalenteerde vrouw, die ondanks haar chronische MS blijft in de TK strijden voor de zwakkeren in de samenleving. Niets dan respect voor.
pi_190578602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:02 schreef Hanca het volgende:
Volgens Graus is hij de enige met begrip voor vegetariërs in de fractie, dus ik betwijfel of ze ooit vegetariër geweest is.
Eureka.....
Ik heb mijn huiswerk toch niet goed gedaan.
Uitgerekend "GeenStijl" verlicht mij:
https://www.geenstijl.nl/(...)van-weekzondervlees/

Precies zoals ik het zei. Ik ga eens Googlen of er nog meer bevestigingen zijn.

Fleur begon dus weer vlees te eten toen de PvdD in de kamer kwam. Hoe triest kun je zijn?
"Sorry dier, ik moet je opeten, want ik zit bij een partij die geen vriendje wil zijn met een partij die vindt dat ik jou niet moet opeten."

|:(

[ Bericht 16% gewijzigd door Twentsche_Ros op 21-12-2019 17:39:52 ]
pi_190579213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Eureka.....
Ik heb mijn huiswerk toch niet goed gedaan.
Uitgerekend "GeenStijl" verlicht mij:
https://www.geenstijl.nl/(...)van-weekzondervlees/

Precies zoals ik het zei. Ik ga eens Googlen of er nog meer bevestigingen zijn.

Fleur begon dus weer vlees te eten toen de PvdD in de kamer kwam. Hoe triest kun je zijn?
"Sorry dier, ik moet je opeten, want ik zit bij een partij die geen vriendje wil zijn met een partij die vindt dat ik jou niet moet opeten."

|:(
Dit bericht van GeenStijl zou ik maar niet vertrouwen, want Graus is toch ook al heel lang vegetarisch en toch doen ze alsof Ouwehand de enige is. Ook Thieme is trouwens een vegetariër (maar inmiddels geen kamerlid meer), net als De Groot van D66 (je weet wel, die van het halveren van de veestapel). Of er meer zijn weet ik niet.

Ik kan verder geen enkele bevestiging vinden van het vegetariërschap van Agema en opmerkingen van Graus al sinds hij in de kamer zit doen me vermoeden dat ze het nooit geweest is (maar dat heeft hij nooit zo gezegd).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190579265
Ik vind Agema trouwens altijd hypocriet boos, want meestal is ze boos op beleid dat ze hebben gesteund zonder zelfs maar bij de debatten aanwezig te zijn, zoals bij de ggz: https://www.volkskrant.nl(...)n-over-ggz~be77fe64/
Haar emotie komt op mij ook nooit oprecht over, maar dat kan aan mij liggen.
  woensdag 1 januari 2020 @ 17:18:14 #11
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_190828253
NydiaDamnHoney twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 12:29:11
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Even gezellig een greep uit de krantenkoppen van 20191. KAN EEN MOEDER WEL PREMIER ZIJN? Een cruciale vraag waar we het antwoord misschien wel nooit op zullen weten (haar mannelijke voorganger had trouwens drie kinderen) https://t.co/LC7fJd8HzD reageer retweet
Dit topic past ook wel in dat draadje
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop