quote:Op dinsdag 14 januari 2020 03:28 schreef dennistd het volgende:
Omdat het inmiddels aardig op een keuzemenu begint te lijken heb ik maar vast een menukaart gemaakt
[ afbeelding ]
Sambal bij?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe mij maar optie 1 met bami en extra kroepoek
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lekkel
Maarmaar we hoeven toch pas om 10:54 uit Luzern weg zondag?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er is nog een probleem bij gekomen trouwens: IR 2316 (Luzern-Basel) lijkt maar meer tot Olten te rijden. Advies is een overstap daar op een ICE naar Basel, maar eerlijk gezegd vertrouw ik dat niet zo. Behalve de extra overstap in Olten met kans op missen wordt de aansluiting in Basel ook van 24 op 19 minuten verkort. Plan is nu om IR 2446 te nemen die om 11:45 in Basel is en daarmee 35 minuten overstap geeft. Vertrek uit Luzern wordt dan wel iets eerder, om 10:30.
Het is sowieso al uitslapen in vergelijking met de drie voorgaande dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Matigjes. Nou ja. Is wel een mouw aan te passen.
Nou, dat wordt dooretenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef dennistd het volgende:
De aankomsttijd in Düsseldorf is trouwens ook 12 minuten later geworden zie ik, EC8 is langzamer tussen Bonn en Köln (door werkzaamheden denk ik, ze zijn daar al een hele tijd bezig).
Dat had ik allang bedacht inderdaad De menukaart staat al in het boekjequote:
De Italianen zijn aan het kutten met die treinen waardoor we nu dus niet zeker weten of het oorspronkelijke schema haalbaar is.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:41 schreef greavy het volgende:
Dus we hadden een schema, en nu is er wel een soort van schema maar het is veel ingewikkelder of wat precies?
Het wordt wel steeds lastiger om rondjes te plannen die nog enigszins haalbaar/realistisch zijn voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Volgend jaar gewoon een slagje ZwenZwoka en een gehaktballenlezing bij Dennis
Rondje in Italië gaan we nu andersom doen. Maar sommigen willen 2x Fyra of missen hem vrijdags. Dan moet je wel om 6.11u uit La Spezia. Toen was het idee 7.45u de IC naar Milaan, maar ook dat is een aantal te vroeg. Vandaar de derde optie met overstap in Genuaquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:41 schreef greavy het volgende:
Dus we hadden een schema, en nu is er wel een soort van schema maar het is veel ingewikkelder of wat precies?
Als het rondje steeds langer wordt, steeds verder weg en ook zeer afhankelijk wordt van onzekere factoren, dan krijg je gewoonweg dit. Je kunt er negatief over zijn, maar eigenlijk is het juist positief dat het tot nu toe allemaal nog aardig goed is geluktquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:42 schreef greavy het volgende:
Kom, we gaan met een groep op stap, en uiteindelijk is de groep pas de zondags compleet ofzo?
Hè bah...quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor het al. Volgend jaar gewoon een slagje ZwenZwoka (...)
Dat had ik allang begrepenquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:47 schreef James1988 het volgende:
Een deel gaat op donderdag al op reis, een deel sluit op vrijdag aan en een enkeling kan pas op zaterdag aansluiten geloof ik.
en dat is gewoon kut van die spaghettivretersquote:Op donderdag 16 januari 2020 21:47 schreef James1988 het volgende:
En door dat gehakketak met die dienstregelingen enzo is er nu wat onduidelijkheid. De Frecciaargento (V250) waarop we eigenlijk hadden gepland is uit de boekingssystemen van Trenitalia verdwenen, maar de Italianen zeggen via Twitter tegen mij 'even geduld hebben', omdat de dienstregeling van die trein nog niet is bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |