quote:
Testosteron spat er vanaf jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is het ook! Allemaal echte kerels daar!
Het is traditie dat er tijdens Chop Suey minstens één topic wordt volgepost.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:39 schreef AgeEll het volgende:
Wat een lekker blok is dit
268 No One Knows - Queens Of The Stone Age
267 Welcome To The Jungle - Guns N' Roses
266 Everlong - Foo Fighters
265 Lithium - Nirvana
Sowieso is de nacht van 30 op 31 december een lekkere rocknacht. Linkin Park / Metallica / Slayer / SOAD / Motorhead
Dat zal de stikstof zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Wat leu-heuuuuk!!!!
Ik kan dit filmpje ruiken!
Gaat me meer omdat ze de lijst hebben misbruikt voor politieke doeleinden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, die lijst maakt me niet eens veel uit. Dat ebt wel weer weg.
Om half 4?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is traditie dat er tijdens Chop Suey minstens één topic wordt volgepost.
Slechts 1 van de vormen van het hinderen van de burger die er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat me meer omdat ze de lijst hebben misbruikt voor politieke doeleinden.
Maar wel een die ik absoluut verafschuw!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Slechts 1 van de vormen van het hinderen van de burger die er niets mee te maken heeft.
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ‘verzieken’ van de lijst is idd niet sympathiek.
Nu kunnen we niet meer boos worden op de liedjes van Blof
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze redenering volg ik niet. Ik ben goed in multi-haten.
Tis toch een welkome afleiding stiekem jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hjm, je bent hier nog best wel veel, heb je toch al misschien weer wat zin gekregen in de Top?
jatognietdanquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis toch een welkome afleiding stiekem ja. Beter sippen met dit topic dan zonder
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis toch een welkome afleiding stiekem ja. Beter sippen met dit topic dan zonder
Jeweetselluf! Schil die appel op de reünie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |