quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ik overweeg de dark side te joinen en te juichen voor Clayton.
Nee en aan uitgooien ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Doet dekker nooit aan ingooien ofzo
Barneydome is volgens mij ook geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Aanvullingen iemand?
Jan Dekker als held hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
Pijnlijk voor @:Mani89 . Zijn grootste held wordt ondergepoept door zijn grootste antiheld.
BDO WK die halve finale die hij haalde speelde hij wel heel goed kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je ook hoopvol zijn over de kansen van Dekker.
Vijf jaar geleden, makker. Vijf jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BDO WK die halve finale die hij haalde speelde hij wel heel goed kan ik mij herinneren.
Op dat kwalificatietoernooi gooide die ook geen donder en in de finale INEENS een 11 en 12 darter om alsnog te winnenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden, makker. Vijf jaar geleden.
SARPASSIOOOOO EEN BABY HOE IK HET DOE DIT IS DE TIJD VAN DOENquote:
Dit is de tijd van doenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
SARPASSIOOOOO EEN BABY HOE IK HET DOE DIT IS DE TIJD VAN DOEN
Hopelijk is hij een beetje in vorm; anders is Megienie een irritante tegenstander.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel een heel leuk ventje he die Evans.
Films kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kerstmis is de tijd van geen flikker doen
Sylvana van Dumpert niet kennen. Log uitquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is bovenstaande dame? Vriendin van Loonvisie?
Zat laatst nog in Jachtseizoen, lief meisje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sylvana van Dumpert niet kennen. Log uit
Sylvana doet me denken aan Sylvia van Raya of de mokerirritante Sylvana S.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
boh...quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goede legs.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima poten onder die pisbak
[ afbeelding ]
Wij liepen al lichtjaren voorop, nu wordt de haat richting VdV eindelijk erkend.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Er waren jaren dat @:Tagliano hier je een ban voor aansmeerde.
Hoppgodquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
Benito - Hopp is wel een duivels dilemma
Genoten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Instagram.com/sylvana veel plezier
Jup idd.......quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij liepen al lichtjaren voorop, nu wordt de haat richting VdV eindelijk erkend.
Wanneer je een kroket met je blote klauwen uit de frituur haalt.quote:
YMCA GODENquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Darkroommuziek. Noppert herkende dit.
Ze konden een prijs winnen als ze allebei hetzelfde antwoord op een vraag hadden. De vraag was; "Waar hadden jullie de laatste keer seks?"quote:
Raar antwoord.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze konden een prijs winnen als ze allebei hetzelfde antwoord op een vraag hadden. De vraag was; "Waar hadden jullie de laatste keer seks?"
quote:Johnnie wordt gedwongen mee te werken aan het oprollen van een internationaal misdaadsyndicaat. Voor hun eigen veiligheid moeten de familieleden nu hun huis verlaten. Ze komen volledig vermomd terug. De buurt denkt dat er een net gezin in de villa is komen wonen en haalt opgelucht adem. Aan de nieuwe identiteiten blijken prettige voordelen te kleven.
Vrijdag de dertiende. En dat terwijl de Flodders zich opmaken voor een concert van Harko Sorbato, de beroemde smartlappenzanger. Het lijkt of het lot zich tegen hen heeft gekeerd, maar de Flodders vechten terug.
Koekoek.quote:De navelbreuk van voormalig No-Surrenderbaas Henk Kuipers en de ziekte van zijn advocaat hebben grote financiele gevolgen voor de Groningse rechtbank. Het afblazen van de geplande zittingsdagen voor deze zaak, kost de rechtbank bijna twee ton.
Genotquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:42 schreef Tjacka het volgende:
Wow. Jan Dekker heeft een flink pak slaag gekregen.
sow hallo lekker man 3 secondenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje hotwife @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Niet veelquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
Marcel hoeveel NEDERLANDERS zijn er nog
GOEIE GENADEquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Flodderquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige middagsessie zo. Vroeg klaar
Wel tijd voor 2 Flodderafleveringenquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige middagsessie zo. Vroeg klaar
Reclamequote:Op vrijdag 20 december 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ze maar niet lang gaan napraten zo.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Reclame
Interview
Bijbaan
Ongemakkelijke afsluiting
Reclame
Flodder
quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:06 schreef Zipportal het volgende:
Die Schuftarm moet echt klappen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
middagsessie is afgelopenquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:09 schreef vosss het volgende:
Is die rooie er weer anders hoef ik niet te kijken
@Wereldgozer en ik zijn meer van Secondlove goden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sow prima meisje in de Parship reclame.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere reclame minimaal 1 bruine, lekker deugen walgelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Prima ebony meiden in die Dela reclame.
Dat zou zomaar kunnen ouwe reus.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:16 schreef Szura het volgende:
Is Evans al niet eens geveegd op het WK door MvG?
OKE DAGJESMENSquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:22 schreef Thomas-sama het volgende:
Gerwen gaat afgeslacht worden.. wat een mongool.
Weetwattis
Nee hoor, @Anneloos zit er bovenop bij mij.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Wereldgozer en ik zijn meer van Secondlove goden.
Threesome.com genot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee hoor, @:Anneloos zit er bovenop bij mij.
@:jr-style-93
Oh wat ergquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedere reclame minimaal 1 bruine, lekker deugen walgelijk.
Hier spreekt een man met turbodijen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik las dit eerst zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:jr-style-93
Webcamsex genot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Nog even een half uurtje werken met mr bean op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |