Bijzonder...zit geen fatsoenlijke dj meer...en samen met 3FM takelt Serious Request al enkele jaren steeds verder af.quote:
Mwah, het leeft een stuk meer dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:09 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bijzonder...zit geen fatsoenlijke dj meer...en samen met 3FM takelt Serious Request al enkele jaren steeds verder af
Deels eens, maar dit went best snel hoor, wel een stuk minder interactie, maar ik blijf het leuketv vinden inmiddels..quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
meh ik zie toch liever het glazen huis
Nostalgie brengt een product niet verder. Jorien, Herman, Sander, Rob, Kevin, Vera, stuk voor stuk prima discjockeys. (Eva en Frank vind ik ok, niet bijzonder ofzo)quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:09 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bijzonder...zit geen fatsoenlijke dj meer...en samen met 3FM takelt Serious Request al enkele jaren steeds verder af.
Best jammer...toen Giel Beelen er nog zat was ik trouw 3FM-luisteraar...na zn vertrek nog even geprobeerd , maar toen ook die ochtendshow van Domien stopte, ben ik afgehaakt.
Giel was zwaar over de datum hoor..quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:09 schreef joers1 het volgende:
[..]
Bijzonder...zit geen fatsoenlijke dj meer...en samen met 3FM takelt Serious Request al enkele jaren steeds verder af.
Best jammer...toen Giel Beelen er nog zat was ik trouw 3FM-luisteraar...na zn vertrek nog even geprobeerd , maar toen ook die ochtendshow van Domien stopte, ben ik afgehaakt.
die was al over de datum toen hij begonquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Giel was zwaar over de datum hoor..
quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Giel was zwaar over de datum hoor..
Ja. Ik kan de Partij voor de Vrijdag aanraden op vrijdagavond.quote:
En Radio op een Broodje op za-zo tussen 12-14 en de freaknacht op de vrijdagnacht 2-4quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja. Ik kan de Partij voor de Vrijdag aanraden op vrijdagavond.
Met Robbie Janssen
Is toch lekkahhhrrrquote:
Nee, we verzinnen maar wat en doen alsof we kijken.quote:
Dus nog steeds een glazen huis waar steeds minder mensen naar kijken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, we verzinnen maar wat en doen alsof we kijken.
Glazen huis is al 2 jaar niet meer aan de ordequote:Op zaterdag 21 december 2019 16:40 schreef Syntux het volgende:
[..]
Dus nog steeds een glazen huis waar steeds minder mensen naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |