Hij leeft dus nogquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
Afscheid is definitief: Van Barneveld levert Tour Card in
Het afscheid van Raymond van Barneveld uit het darts is definitief nu de vijfvoudig wereldkampioen zijn Tour Card inlevert. Daarmee verliest de 52-jarige Hagenaar het recht op deelname aan toernooien van de PDC.
Vanochtend overlegde Van Barnevelds manager Jaco van Bodegom met PDC-directeur Matthew Porter over de te nemen stappen voor zijn dartspensioen. Er wordt vandaag een brief opgesteld waarin staat dat hij afstand doet van zijn Tour Card. Zodra Van Barneveld daar een krabbel onder zet, is het afscheid uit de sport die hij in Nederland groot maakte definitief.
MINUUT STILTE AUB VOOR RAYA
Mij ook niet ouwe reus. Gewoon leuk potje en ik zit lekker aan de koffiequote:Op vrijdag 20 december 2019 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
Year of the Dwarf-genot.
Interesseert me stiekem geen hol wie er wint.
Ik heb de koffie net achter de kiezen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij ook niet ouwe reus. Gewoon leuk potje en ik zit lekker aan de koffie
Ik pak meestal bakje of 8 genotquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de koffie net achter de kiezen.
Was om 11:00 wakker (lol)quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij ook niet ouwe reus. Gewoon leuk potje en ik zit lekker aan de koffie
Cullen vind ik ook wel sympathiek.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:47 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zit in het erg eenzame #teamCullen vanavond
Goldenarrows walgt van zichzelf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
Goldenarrows weer eens offline. Hef jezelf op
Die heb ik gekeken jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Heb je die docu al gezien op Netflix? Movies that made us? Gaat o.a. over Home Alone
![]()
twitter:DEMOLITION180 twitterde op vrijdag 21-12-2018 om 20:04:13Just found out diarrhoea is hereditary it runs in my jeans reageer retweet
Geen Home Alone op tv dit jaar. Nederland is kapotquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
Heb je die docu al gezien op Netflix? Movies that made us? Gaat o.a. over Home Alone
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |