Ik ook niet, was toentertijd ook maar een grapje van mijn kant dat ik 'm in m'n lijstje zette.quote:
quote:
Inderdaad. Ik had verwacht dat hij 25 jaar geleden het loodje al zou hebben gelegdquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:32 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Ik ook niet, was toentertijd ook maar een grapje van mijn kant dat ik 'm in m'n lijstje zette.
Met zijn levensstijl wel, maar hij kachelde altijd aardig door. Vandaar dat ik ook eerder verwachtte dat ie door iets totaal anders het loodje zou leggen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Ik had verwacht dat hij 25 jaar geleden het loodje al zou hebben gelegd
Was een goede nieuws lezer, rustig en beschaafd.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef Nizno het volgende:
Fred is gegaan
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
Dat is bizar zegquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:07 schreef Nizno het volgende:
Melanie Panayiotou, de zus van George Michael, is afgelopen woensdag op 55-jarige leeftijd dood aangetroffen in haar woning in de Londense wijk Hampstead.
precies 3 jaar na haar broer.
Kan maar zo. Het lichaam van een topsporter heeft veel te lijden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
John Henderson - darter - Morbide obesitas
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
jullie zitten in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
je kwoot twee keer dezelfdequote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
jullie zitten in het verkeerde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |