Heyyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :p
heyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bij mij hebben ze hechtingsproblemen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
Ik date eigenlijk ook geen normale mensen. Althans heb dus een ding voor defensiekerels en eigenlijk ben je helemaal niet normaal als je voor de lol een beetje militair gaat zitten zijn.
Klinkt als wel meer dan hechtingsproblemen als ze agressief gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze hechtingsproblemen.
Fijn, daardoor heb ik nu bindingsangst haha
Ex man was dat wel echt, vriend er na ook soms, maar die hield zich beter in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klinkt als wel meer dan hechtingsproblemen als ze agressief gaan zitten doen.
Ik heb het meegekregen met de opvoeding, voor mij was dat allemaal normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:40 schreef 00wildchild het volgende:
Echt 1 keer stem verheffen tegen mij of gebiedende wijs spreken zonder dat het bij onze game en je bent goooooone daddy bye bye.
Vervelend is dat jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ex man was dat wel echt, vriend er na ook soms, maar die hield zich beter in.
Maar ik snap nu wel waarom ik aangetrokken tot ze was, in het begin waren ze ook anders. Vooral die laatste, die was zo lief, dat ik instant verliefd werd. OMG ben nog nooit zo verliefd geweest, ik zag niets meer.
Hmmm, we zien wel. Alleen heb ik meer rust.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vervelend is dat jaecht een hekel aan zulke gasten. Hoop dat je iemand normaal tegen komt bij wie zoiets alleen spel is en niet persoonlijkheid.
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb het meegekregen met de opvoeding, voor mij was dat allemaal normaal.
Ik val op knappe vrouwenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.
Cultuur he, je kinderen klappen is normaal. Damn,k heb klappen gehadquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Cultuur he, je kinderen klappen is normaal. Damn,k heb klappen gehad
Waarom zou je weg willen? Gaat nu net over de cultuur waarbij mannen hun vrouwen in elkaar tikkenquote:
Nee, ouders hun kinderen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je weg willen? Gaat nu net over de cultuur waarbij mannen hun vrouwen in elkaar tikken
Nou ja functioneren...quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Apart dat ik nog kan functioneren
Sws, ik ben trots op mijzelfquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja functioneren...
Haha grapje bbyMensen zijn sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |