Ik zie een gloryhole scenario voor me.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je best aan hem vragen. Je zit een kamertje naast hem toch?
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzondere gedachtegang, alles wat niet aardig is klopt?
Excuses geaccepteerd, vriend. We zitten er allemaal wel eens naast en het siert je daar dan je excuses voor aan te biedenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.
Hij beheerst bovendien LEFT, RIGHT, BEHINDquote:Op donderdag 19 december 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij kan die man helemaal niks. Anders had hij er toch allang een keertje ingestaan?
Voel ik me niet te groot voor.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd, vriend. We zitten er allemaal wel eens naast en het siert je daar dan je excuses voor aan te bieden
Bij dezenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanwege het ontbreken van een ontkenning ging ik daar van uit. Mocht ik het onverhoopt mishebben, dan bied ik je bij dezen mijn oprechte excuses aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |