Je kunt wel aan het elastiek blijven hangen maar uiteindelijk zul je er toch eens overheen moetenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zag je net ook weer bij Dobey en Meulenkamp, het blijft een rare sport, dat darten.
Ik schakel er even heen.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Geertruida gewoon netjes elke maand contributie moet betalen.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op donderdag 19 december 2019 21:18 schreef GwaiLow het volgende:
Toch wel blij dat Dobey hem pakt. Voor het toernooi is dat ook beter. Ron kan ook zomaar weer een zaadpot gooien..
Toch heeft Ron het zelf laten liggen natuurlijk. Zoals Mike zou zeggen: "hij kan het alleen zichzelf kwalijk nemen"
Hij is minder slecht dan Malacia en dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Geertruida gewoon netjes elke maand contributie moet betalen.
Ik mis Japie wel eerlijk gezegd, ben wel nieuwsgierig hoe hij aan zijn kerstdiner zit. Waarschijnlijk met een stuk kauwgom in zijn mond.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is minder slecht dan Malacia en dat zegt genoeg.
Malacia is jullie Ricardo van Rhijn, begon goed en daarna werd het steeds zwakzinniger.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is minder slecht dan Malacia en dat zegt genoeg.
Daar ben ik meer benieuwd naar bij Van Bommel.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis Japie wel eerlijk gezegd, ben wel nieuwsgierig hoe hij aan zijn kerstdiner zit. Waarschijnlijk met een stuk kauwgom in zijn mond.
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis Japie wel eerlijk gezegd,
VTBL is verderopquote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malacia is jullie Ricardo van Rhijn, begon goed en daarna werd het steeds zwakzinniger.
Kenner.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor Tripel Karmeliet na de intense zege van DobeyGod.
Brand hier.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor Tripel Karmeliet na de intense zege van DobeyGod.
7.5K geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:22 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoeveel prijzengeld heeft Meulenkamp misgelopen door zn 2 matchdarts te vernaggelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |