Ik las dat ie aan jonge meisjes had gezeten, weet niet hoe het afgelopen is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:37 schreef Kanaroe het volgende:
Ben Ungerman is niet meer te zien in de aflevering van vanavond. Er wordt geen melding van gemaakt in de Nederlandse, geknipte, versie.
Wel leuk, die twistweek!
Oh, Katy Perry...mein gott, wat heeft dat met koken en eten te maken?
Ja, zoiets. Hij ontkent/ontkende alles. Ook geen idee van de afloop verder. Maar fraai staat het niet op z'n cv.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik las dat ie aan jonge meisjes had gezeten, weet niet hoe het afgelopen is.
Ja! Dat viel me ook op en dat vind ik ook positief!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:40 schreef WheeleE het volgende:
Iets totaal triviaals: men gebruikt dit seizoen veel verschillende kleuren schorten. Niet meer standaard rood-blauw-groen, maar gewoon een leuke variatie .
Denk eerder opgenomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
Tjee, Ben U. zit er nu wel weer bij, it's complicated
Nieuwe jury, nieuwe schorten. Nu Matt Preston er niet meer is om de kleurigheid te verzorgen doen ze het maar met schortenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja! Dat viel me ook op en dat vind ik ook positief!
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik las dat ie aan jonge meisjes had gezeten, weet niet hoe het afgelopen is.
Ik vond het een flierefluiter. Ik ben er niet rouwig om.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:30 schreef WheeleE het volgende:
En als reguliere afvaller vandaag Hayden. Jammer, hij was leuk en vrolijk.
Lekker boeiend. Liever dit extravagante type in de keuken, dan die Kate Perry. Deze heeft tenminste verstand van zaken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:40 schreef Kanaroe het volgende:
Wel apart, een vegan chef die zelf niet veganistisch leeft.
True! Alles beter dan K. Perry!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Liever dit extravagante type in de keuken, dan die Kate Perry. Deze heeft tenminste verstand van zaken.
Overigens wel onhandig en tijdrovend dat die groenten nog in de grond staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik loop een minuutje achter met kijken. Simons gerecht wordt nu geproefd)Somebody that I used to know
Ik denk dat er dan dan condens ontstaat en de olie gaat spetteren.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef Postbus100 het volgende:
Wat als Jess een deksel op haar pan met olie had gedaan? Dan gaat opwarmen toch een stuk sneller?
Zou kunnen, maar ja, in the end verdampt dat toch wel weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan dan condens ontstaat en de olie gaat spetteren.....
Leuke opdracht, die noodles! En Jess in de schijnwerpers, leuk voor die meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |