Het was wel vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:46 schreef Postbus100 het volgende:
Was het een leuke aflevering? Ik heb 'm gemist
Nou hè, onherkenbaar! Maar hij was dan ook best stevig bij zijn eerste deelnamequote:Op vrijdag 4 september 2020 09:18 schreef franklop het volgende:
Ik schrok van hoeveel Reece veranderd is trouwens
En hij had haar toenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nou hè, onherkenbaar! Maar hij was dan ook best stevig bij zijn eerste deelname
Je kunt m eventueel nog terugkijken op Kijk.nl.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:46 schreef Postbus100 het volgende:
Was het een leuke aflevering? Ik heb 'm gemist
Tja, als het andere visje overgaar is en het andere gerecht te rauwe groenten bevat, kan het kennelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Sinds wanneer kan je met een visgraat in je vis een opdracht winnen?
Zo is ze altijd al geweest, ook bij de The Chefs' Line.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:33 schreef Postbus100 het volgende:
Ik krijg echt jeuk van dat vrouwelijke jurylid. Ik denk dat ze een heel leuk mens is, maar ze is zo ontoegankelijk gemaakt door al die make-up, nepnagels en luxe kleding. Ze kan niet eens fatsoenlijk proeven. Ze wordt enorm belemmerd in haar bewegingen door al die franje eromheen. Trek haar gewoon een spijkerbroek met een leuk blousje aan en knip haar nagels wat korter. Zou haar zoveel beter uit de verf laten doen komen.
Het gaat nu al beter, ze loopt er iets minder opgetut bij (alhoewel... Vandaag?)quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo is ze altijd al geweest, ook bij de The Chefs' Line.
Vind de nieuwe jury prima eigenlijk tot nu toe, toch ook wel weer verfrissend voor het programma.
Ja erg leuke combinatie zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het gaat nu al beter, ze loopt er iets minder opgetut bij (alhoewel... Vandaag?)
Ik vind haar verder wel leuk. Trekt mensen uit hun comfortzone, maakt de boel smeuïg. Maar ik vind de mannen ook leuk. Leuke mix, ieder een eigen inbreng, en allemaal gelijkwaardig.
Lijkt me bijna een nadeel als je op zo’n dag als vandaag als één van de laatsten moet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:47 schreef Postbus100 het volgende:
Wat eten die juryleden veel zeg. Denk dat ze wel een paar kilo aankomen tijdens zo'n seizoen.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me bijna een nadeel als je op zo’n dag als vandaag als één van de laatsten moet.
HP saus, ook echt niet mijn ding. Heb samengeleefd met een paar Britten, die gebruikten het echt overal bij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een keer die HP Sauce geproefd. Totaal niet wat ik verwachtte, helemaal geen lekkere zoetige curry ofzo. Ik vond het niets(maar toch blij dat ik het geproefd heb. Dat weet je enigszins wat het is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |